  • 1. Data: 2012-10-01 12:42:53
    Temat: miesieczny pakiet internetowy w Orange pre-paid - powiadomienia
    Od: k...@o...pl

    Doladowuje ten pakiet co miesiac, ostatnio zawsze w ostatnim dniu otrzymywalem sms z
    przypomnieniem (inaczej srodki przepadaja).
    Tym razem sms z przypomnieniem przyszedl..dzien po.
    Oczywiscie spoznilem sie, srodki przepadly a prosba o jakas rekompensate zostala
    odrzucona.
    Trzeba uwazac...i nie liczyc na powiadomienia.

  • 2. Data: 2012-10-01 16:02:50
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 01.10.2012 12:42, k...@o...pl wrote:
> [...]
    odrzucona.
    > Trzeba uwazac...i nie liczyc na powiadomienia.

    tez sie na to nacialem :)
    Marx

  • 3. Data: 2012-10-01 17:17:02
    Od: k...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 16:08:07 UTC+2 użytkownik Marx napisał:

    > tez sie na to nacialem :)

    Sama utrata MB to jedno, ale najgorsze jest, ze w dniu w ktorym doladowalem pakiet
    (czyli o dzien za pozno) dostalem (w poludnie) tego smsa informujacego, ze jak dzis
    jeszcze doladuje to przedluza.
    Wkurzajace, ten sms szedl do mnie dobe czy co....

  • 4. Data: 2012-10-01 17:17:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marx" napisał w wiadomości grup
    On 01.10.2012 12:42, k...@o...pl wrote:

    >tez sie na to nacialem :)

    I za to wlasnie Orange nie lubie - za duzo trzeba pamietac.
    Choc to sie chyba rozciaga i na inne prepaidy.

    J.

  • 5. Data: 2012-10-02 11:42:51
    Od: k...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 17:17:52 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    > Choc to sie chyba rozciaga i na inne prepaidy.
    U niektorych mozna aktywowac na stale i jak dlugo sa srodki tak dlugo pakiet bedzie
    sam sam odnawial..a tu..nic z tego:/ pulapki....