  • 1. Data: 2009-07-13 17:20:23
    Temat: Przyciemniana szybka w kasku - Niemcy - legal czy nie?
    Od: xwx <w...@g...com>

    Witam,
    tym razem przeszukiwania archiwum grupy i nie tylko nic mi nie
    pomogły.
    Czy bede mial problem z policja w Niemczech jadac w dzien w kasku z
    ciemna szyba? Szyba nie jest lustrzana tylko przyciemniana, a ja juz
    sie tak przyzwyczailem do komfortu jazdy w ciemnej szybie, ze bedzie
    mi ciezko sie z nia rozstawac na tym wyjezdzie:)
    Dodam, ze w Polsce nie mialem z tym jeszcze problemu, ale za tydzien
    jade do Sachsenring i licze na pomoc osob z doswiadczeniem lub wiedza
    w tym temacie.
    A zatem - mozna czy nie mozna jezdzic w ciemnej szybie w Niemcowie?

    Dzieki i pozdrawiam
    xwx

  • 2. Data: 2009-07-14 08:25:10
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 13 Lip, 19:20, xwx <w...@g...com> wrote:
    > Witam,

    > A zatem - mozna czy nie mozna jezdzic w ciemnej szybie w Niemcowie?
    >
    > Dzieki i pozdrawiam
    > xwx

    Siema,

    Zadnego tekstu prawnego nie znalazlem. Ale znajac niemieckie podejscie
    do sprawy na pewno w loisie w katalogy by napisali o ograniczeniach
    prawnych. A tu jest tylko tyle: "Fahren Sie im Dunkeln/nachts nie mit
    einem dunklen Visier. " Co by oznaczalo by ze za dnia mozesz jezdzic w
    ciemnej.

    Pozdro,
    Gonzik.
    r1100r

  • 3. Data: 2009-07-15 21:17:05
    Od: xwx <w...@g...com>

    Dzieki Gonzik.
    Jestem na lekkim cisnieniu w temacie - czy ktos z Was wie cos wiecej
    na ten temat?
    Pozdro
    xwx