  • 1. Data: 2009-07-13 19:28:44
    Temat: alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kraków
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Hi

    Ponieważ zostało mi kilka dni urlopu chciałbym sobie pojechać do
    Krakowa. Ponieważ nudzi mnie jazda parszywą siódemką chciałbym zapytowac
    szanowne grono, czy zna może alternatywne sposoby dojazdu do grodu Kraka.
    Z Olsztyna polecę prawdopodobnie przez Szczytno i albo skręcę na
    Wyszków, Mińsk i Górę Kalwarię, albo przelecę przez stolicę. Nie wiem
    jednak jak jechać dalej. Mile widziane byłyby jakieś drogi wojewódzkie z
    dobrą nawierzchnią. Będę się przemieszczał z plecaczkiem na fazerze 600.
    Szaleństw żadnych nie przewiduję.
    Wdzięcznym będę za wszelkie podpowiedzi.
    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 2. Data: 2009-07-13 21:12:36
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Jarek Skórski napisał:

> [...]
    > Szaleństw żadnych nie przewiduję.
    > Wdzięcznym będę za wszelkie podpowiedzi.

    Nie wiem czy w czymś pomogę bo ja nie lubię wojewódzkich, wolę powiatowe
    albo nawet gminne.
    Osobiście z Warszawy do Radomia pojechałbym 7 bo na tym odcinku mało
    irytuje.
    Od Radomia do Kielc jechałbym albo 7 do Szydłowca, z Szydłowca przez
    lasy do Bliżyna i dalej przez lasy do Samsonowa (szybciej) albo
    Wierzbica, Starachowice, Bodzentyn i później przez wioski do Masłowa lub
    Cedzyny (dłużej).
    Od Kielc do Krakowa zazwyczaj jadę przez Morawicę, Pińczów. W
    Skalbmierzu zazwyczaj nadkładam drogi i wracam na 7, bo za Kazimierzą
    Wielką kończy się asfalt. Tzn asfalt jest, ale taki bardziej dla traktorów.
    Ale to chyba tylko jako ciekawostka po trasa wprawdzie ma tą zaletę że
    nijak nie jest nudna, ale nakład czasu w porównaniu do 7 jest bardzo
    duży. A przy takim dystansie chyba zdecydowanie zbyt duży.

  • 3. Data: 2009-07-14 06:17:35
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Asmodeusz pisze:

    > Nie wiem czy w czymś pomogę bo ja nie lubię wojewódzkich, wolę powiatowe
    > albo nawet gminne.

    Wszystko kwestia nawierzchni. Fazer nie jest terenowy i raczej nie
    lubimy jeździć po wybojach.

    > Osobiście z Warszawy do Radomia pojechałbym 7 bo na tym odcinku mało
    > irytuje.

    Jechałem tamtędy jakiś rok temu ostatnio i raczej wybiorę trasę przez
    Kozienice, Zwoleń.

> [...]
    > nijak nie jest nudna, ale nakład czasu w porównaniu do 7 jest bardzo
    > duży. A przy takim dystansie chyba zdecydowanie zbyt duży.

    Dzięki za wskazówki, zerknę zaraz na mapę i przyjrzę się dokładnie. Jak
    się da, to się pojedzie.
    Wyjedziemy i tak póżno, więc prawdopodobnie w okolicach Radomia będzie
    nocleg.
    Thx raz jeszcze.

  • 4. Data: 2009-07-14 06:31:11
    Temat: Re: alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kra a8OzdwH
    Od: millo <m...@w...pl>

    Proponuję od Góry Kalwarii do Sandomierza a potem wzdłuż Wisły do
    Krakowa. Droga 79. Częściowo wyremontowana i b. malownicza trasa.
    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

  • 5. Data: 2009-07-14 06:37:28
    Od: n...@s...com

    On Mon, 13 Jul 2009 21:28:44 +0200, Jarek Skórski <j...@w...pl> wrote:

    >Hi

    helo

    >. Nie wiem jednak jak jechać dalej. Mile widziane byłyby jakieś drogi wojewódzkie z
    >dobrą nawierzchnią. Będę się przemieszczał z plecaczkiem na fazerze 600.

    Jak ma byc szybko to chyba na Uć, do Dabrowy, a pozniej przez Olkusz
    do Kraka. Jesli chcesz faktycznie jechac bocznymi to niedawno sie
    toczylem Konskie -> Koniecpol -> Wolbrom -. Krakow. Calkiem fajne
    nawierzchnie (miejscami oczywiscie zniszczone) i mile widoczki (jak
    nie skrecisz na Wolbrom tylko pojedziesz dalej to trafisz na zamek w
    Ogrodziencu, pozniej albo powrot na Pilice/Wolbrom albo na Olkusz).
    Jednak ja bym pewnie polecial S1, a pozniej wybral sie na zwiedzanie
    okolicy.

    pozdr
    newrom
    PS. a w Tuszynie jest knajpa ze smaczna shoarma, przy samej drodze.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-07-14 06:38:51
    Od: n...@s...com

    On Tue, 14 Jul 2009 08:31:11 +0200, millo <m...@w...pl> wrote:

    >Proponuję od Góry Kalwarii do Sandomierza a potem wzdłuż Wisły do
    >Krakowa. Droga 79. Częściowo wyremontowana i b. malownicza trasa.

    Minusem jest wjazd od wschodu, czesto tworza sie korki. Ale droga
    milusia :)

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2009-07-14 07:51:33
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    <n...@s...com> wrote in message

> [...]
    >
    > pozdr
    > newrom
    > PS. a w Tuszynie jest knajpa ze smaczna shoarma, przy samej drodze.

    Na wjezdzie. "Skarabeusz". Ałtorze: wariantow jest sporo. Nikt Ci gotowego
    przepisu nie da, nastaw sie na odrobine wlasnego wysilku.
    Moge polecic: droge nr 79 Wawa - Sandomierz, droge 728 Grojec - Konskie. Te
    2 sa akurat alternatywa. Kawalkami, 7-mka jest super droga, nie wszedzie
    bywa ciasno.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-07-14 12:11:09
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Jarek Skórski"
    Ponieważ zostało mi kilka dni urlopu chciałbym sobie pojechać do Krakowa.

    Na na ki wój bedzies sie turlal do tego zapchanego i nudnego miasteczka ???
    Sie chopie po okolicy rozejrzyj i winkielki potrenuj tam u Was...Jest gdzie
    latac...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 9. Data: 2009-07-14 18:11:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Jarek Skórski pisze:

    > Wszystko kwestia nawierzchni. Fazer nie jest terenowy i raczej nie
    > lubimy jeździć po wybojach.

    Ta, zwłaszcza roboty drogowe za Grójcem.

    > Jechałem tamtędy jakiś rok temu ostatnio i raczej wybiorę trasę przez
    > Kozienice, Zwoleń.

    Odbij w Wawie na Pragę (dzielnicę ;) ), potem jedź wzdłuż Wisły na
    Puławy. Droga taka sobie (momentami betonowe płyty) ale widoki warte
    grzechu.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2009-07-14 22:37:27
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Don Pedro napisał:

    > Ta, zwłaszcza roboty drogowe za Grójcem.

    Może między Grójcem a Białobrzegami? Ostatnio jechałem w niedzielę ale
    na 7 wjechałem jakieś 20 km za Grójcem, tak przed Białobrzegami. Od
    tamtego miejsca do Radomia nie widziałem śladów robót. O wcześniejszych
    nic nie wiedziałem.