  • 1. Data: 2020-05-16 13:39:01
    Temat: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: K <n...@e...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

    "Kierowałem czarnym fordem focusem. Jadąc drogą ekspresową wyprzedzałem
    dwa samochody. Pan za mną zniecierpliwiony tym zaczął migać mi długimi.
    Po zjechaniu na prawy pas, biała skoda wyprzedziła mnie i ostro
    zahamowała co doprowadziło do tego co widać na filmie."

    Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca
    Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)

  • 2. Data: 2020-05-16 14:00:39
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-16 o 13:39, K pisze:
> [...]
    >
    > Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca
    > Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)

    Obstawiam, że po 4 latach postępowania gnida skodziarz otrzyma 300 zł
    mandatu. Taki mamy klimat. Na przyszłość nauczka, że lepiej jednak w
    takiego walić. Przynajmniej by nie uciekł.

  • 3. Data: 2020-05-16 14:35:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-16 o 13:39, K pisze:
    > Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz kierowca
    > Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba kolana ;)
    A o łokciach zapomniał. Są przecie auta dla inwalidów. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2020-05-16 14:58:19
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jest kilka kwestii:
    Ile tam można jechać ? 100 km/h ? Sprawne auto nawet wiekowe jak foka mk1 nie powinno
    tak się zachować chyba że kierowca szarpie sterem.
    Kierownik foki pisze że wcześniej skodziarz mu mrugał długimi więc rewanż z
    zajechaniem był wysoce prawdopodobny. Są dwie szkoły jak postąpić w tej sytuacji:
    a) przyśpieszamy aby pokazać że też lubimy zapierdalać agresor również a później
    szkoda już mu zwalniać ;-)
    b) zwalniamy i robimy bezpieczny odstęp spodziewając się nagłego hamowania

    Mam nadzieję że badanie psychiatryczne skodziarza nie minie bo mandat czy zabranie pj
    to zdecydowanie za mało, pacjent po prostu nie rokuje ;-)

  • 5. Data: 2020-05-16 16:03:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałem bardzo podobną sytuację jak ten czarny, ale odbiłem w lewo (kurczę to jakiś
    odruch) tylko do połowy pasa (jak wjeżdżał przede
    mnie to spodziewałem się numeru, tylko nigdy nie wiesz jak mocno depnie).
    Podobno zajechałem w ten sposób drogę zapierdalającym lewym pasem cichociemnym w
    nieoznakowanym (nie widziałem ich odbijając, szybko
    się działo).
    No i cichociemni nie do hamującego przede mną, tylko do mnie.
    Spokojnie tłumaczę jełopom, że jeżdżę 110-120 bo szybciej nie lubię i wracam ze
    szpitala, a że tamten jechał 140-150 to chciał mi
    dać "nauczkę" i musiałem się ratować przed uderzeniem w jego tył.
    Jełopy na to wrzeszczą na mnie, że jak chcę sobie się wlec 110 na autosradzie
    (Łódź-Wwa) to niech sobie jeżdżę lokalnymi.
    Może ich później do BOR przenieśli?

    -----

  • 6. Data: 2020-05-16 16:06:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tu jest problem, bo za plecami masz te dostawczaki/ciężarowe co właśnie
    wyprzedziłeś.
    A tym bliżej za plecami, im szybciej chciałeś spieszącemu się do zerżnięcia dupy
    ustąpić.

    -----

  • 8. Data: 2020-05-16 20:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]
    >
    > Mam nadzieję że badanie psychiatryczne skodziarza nie minie bo
    > mandat czy zabranie pj to zdecydowanie za mało, pacjent po prostu

    Zaraz sie dowiesz ze po prostu udzuelił wyjątkowo pamietliwej lekcji!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 7. Data: 2020-05-16 20:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    >
    > Podobno pozniej podjechal Cavallino i asekuracyjnie co by juz
    > kierowca Focusa nigdy lewym pasem nie jechal, przestrzelil mu oba

    Cienias.
    Tu chłopaki 40 tonowa ciezarówką by bez problemu odpowiednio mocno
    zahamowali, zmienili pas na lewy a w miedzyczasie naapisali o tym
    posta...
    Oczywiście tylko niektorzy ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 9. Data: 2020-05-17 02:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 May 2020 05:58:19 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    >
    > Mam nadzieję że badanie psychiatryczne skodziarza nie minie bo mandat czy zabranie
    pj to zdecydowanie za mało, pacjent po prostu nie rokuje ;-)

    Najpierw, to go trzeba znalezc.
    Jak kamerki nr rejestracji nie zlapaly, to bedzie problem.

    A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
    bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

    A tych badan psychiatrycznych sie chyba u nas nie przewiduje, moze i
    szkoda ... a moze niepotrzebne, bo rok bez PJ by pacjenta wyleczylo i
    bez psychiatry :-P

    J.

  • 10. Data: 2020-05-17 08:05:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>