  • 21. Data: 2020-05-18 08:19:45
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zmienia się rodzaj chamstwa.
    Jak w innych dziedzinach.

    -----

  • 22. Data: 2020-05-18 08:23:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chamy ze wsi tak robią.
    Mają w tępym wiejskim łbie zakodowane, że zielone jest wszędzie dziadek i ociec
    furmankę stawiali koń mógł sobie posrać, a beton to
    rarytas może przed kościołem.

    -----

  • 23. Data: 2020-05-18 15:14:43
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 18.05.2020 08:16, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak zareaguje automat gdy przy 100 km/h wrzucić mu z D na 1 ?

    Najprawdopodobniej nie przełączy się. Przynajmniej mój w instrukcji ma
    napisane, że nie da się wbić biegu, który będzie poza dozwolonym
    zakresem obrotów silnika, w praktyce tego nie sprawdzałem.

  • 24. Data: 2020-05-18 15:22:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Najprawdopodobniej nie przełączy się. Przynajmniej mój w instrukcji
    >ma napisane, że nie da się wbić biegu, który będzie poza dozwolonym
    >zakresem obrotów silnika, w praktyce tego nie sprawdzałem.

    Przy czym dzwignie sie pewnie przestawic da, ale biegu i tak nie
    zmieni.

    Szczegolnie, jak na dzwigni ma tradycyjnie D123, a w srodku 8 biegow.
    To ktore mialby wrzucac.

    J.

  • 25. Data: 2020-05-18 15:57:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    >Na dorgach coraz wiecej bramownic odczytujacych numery rejestracyjne,
    >chocby na potrzeby systemu viatoll.
    >Myslę ze to tylko kwestia checi zeby zakwerendowac na podstawie
    >numeru
    >poszkodowanego nr białego auta konkretnego modelu itp.

    A checi brak, chyba ze Ziobro jechal :-)

    Bramownice sa, ale nie wiadomo czy z osobowych odczytuja, czy
    zapamietuja, czy maja prawo, a jak nie - to sie moze zle skonczyc :-)
    Poza tym bialych samochodow troche jezdzi i jesli nie bylo bramki w
    bezposrednim sasiedztwie, to sie ich moze troch uzbierac.

    >Masz dziwne poczucie humoru.
    >No chyba ze ty na serio?

    Po pierwsze - nie mamy nagrania, wiec nie wiadomo co tam dokladnie
    zaszlo.

    >Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat
    >złosliwego
    >hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i
    >podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

    IMO - o tyle inna, ze tam nastapila kolizja z hamujacym pojazdem, co
    mozna uznac za bezposrednie skutki hamowania.
    A tu kierownik focusa odstepu trzymac nie umie i jezdzi z predkoscia
    nie zapewniajace panowania nad pojazdem i wpada w poslizgi na prostej
    i suchej drodze - a to juz nie jest wina tego z przodu :-P

    Ale ja nie sad, ani biegly, to pewnie sie nie znam :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-05-18 16:09:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik K n...@e...com ...
    > https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

    >Cienias.
    >Tu chłopaki 40 tonowa ciezarówką by bez problemu odpowiednio mocno
    >zahamowali, zmienili pas na lewy a w miedzyczasie naapisali o tym
    >posta...
    >Oczywiście tylko niektorzy ;-D

    Patrz i ucz sie jak to sie robi :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

    J.

    P.S. a StopCham sie dorobilo 440 odcinkow. Ilosc kamerek rosnie, czy
    ilosc chamstwa na drodze ?

    O, akurat pierwsza scenka pasuje
    https://www.youtube.com/watch?v=T1SQ4hJpS2E

    Choc tu akurat tirman w miare zwawo wyprzedzal ...

  • 27. Data: 2020-05-18 17:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Patrz i ucz sie jak to sie robi :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

    Słowo klucz: prawdopodobienstwo.
    Po wykiwaniu debila manewr zmiany pasa skonczył się na srodku drogi.
    Jakby lewym jechal ktos odrobine szybciej to by ktos wylądował na
    barierkach.
    Ale wykiwał go niezle.
    :)

> [...]
    >
    > O, akurat pierwsza scenka pasuje
    > https://www.youtube.com/watch?v=T1SQ4hJpS2E
    >
    > Choc tu akurat tirman w miare zwawo wyprzedzal ...

    Wiele nie trzeba zeby wyzwolic agresje w takich niedorozwojach :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 28. Data: 2020-05-18 17:39:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Słowo klucz: prawdopodobienstwo.
    >Po wykiwaniu debila manewr zmiany pasa skonczył się na srodku drogi.
    >Jakby lewym jechal ktos odrobine szybciej to by ktos wylądował na
    >barierkach.

    Moze popatrzyl w lusterko ... albo mial gotowe tlumaczenie dla
    wladzy - bo mi ten z przodu zajechal droge :-)

    >Ale wykiwał go niezle.
    >:)

    >Wiele nie trzeba zeby wyzwolic agresje w takich niedorozwojach :)

    Moze niewiele, a moze ... nie wiemy co tam sie wczesniej dzialo ...

    J.

  • 29. Data: 2020-05-18 18:24:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

    A tak sie to robi po rosyjsku
    https://youtu.be/BK3NC2X6XhA?t=55

    trzeba obejrzec do konca.

    No i nie wiem co o tym sadzic, ale chyba mi sie podoba :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-05-18 20:58:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-18 o 15:57, J.F. pisze:
> [...]
    > zapewniajace panowania nad pojazdem i wpada w poslizgi na prostej i
    > suchej drodze - a to juz nie jest wina tego z przodu  :-P

    Ja tu widzę na tym filmie, że skodziarz wykonał wyprzedzanie nie
    zachowując szczególnej ostrożności i nie zachowując odległości od
    wyprzedzanego pojazdu.
    Tak, zgadzam się, że bardziej opłacalne byłoby nie kręcenie kierownicą
    przez kierującego Fokusem, tylko hamulec, a jeśli nie starczy, to
    przywalić skodzierzowi w dupę. Przynajmniej by nie uciekł. Ale w takich
    sytuacjach nie ma czasu na kalkulowanie. Zależy też, czy w Fokusie była
    kamerka i jeśli tak, to czy nagrywała. Bo można się przejechać też
    myśląc, że się ma kamerkę, a gdy przychodzi do odtworzenia filmu, to
    okazuje się, że karta SD w międzyczasie padła i nic nie jest nagrane.
    Więc mając kamerkę warto co jakiś czas sprawdzać, czy faktycznie coś
    nagrywa.