  • 1. Data: 2010-09-14 20:26:03
    Temat: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Od: "paweł" <1...@g...pl>

    Witam,
    właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.
    1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"
    2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
    3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

    Czy tak sie to robi?

    paweł

  • 2. Data: 2010-09-14 20:50:14
    Temat: Re: Przyklejanie naklejki na przedniej szybie?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-14 20:26, paweł wrote:
    > Witam,

    Witaj pominales kilka istotnych krokow algorytmu:

    > właściwa naklejka znajduje się wewnątrz złożonej na pół kartki papieru.

    - piwo na odwage
    - odtluscic szybe
    - piwo, zeby plyn uzyty do odtluszczenia zdarzyl wyschnac

    > 1. Otwieram tą złożoną kartkę papieru i widzę naklejkę "klejem do przodu"

    - piwo, zeby nabrac pewnosci, czy aby na pewno jest to "klejem do przodu"

    > 2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).

    - najlepiej przytrzymywac przez czas potrzebny do wypicia kolejnego piwa

    > 3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

    - no i teraz piwo, zeby oblac udane oznakowanie swojego samochodu

    > Czy tak sie to robi?

    Teraz juz wiesz, jak to sie robi....

    Pozdro

    Maseł

  • 3. Data: 2010-09-14 20:52:07
    Od: "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?pawe=B3?= <1...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2. Przyciskam tym klejem do szyby (trzymając za kartkę).
    > 3. Ciągnę za kartkę - naklejka pozostaje na szybie, a kartka w ręku.

    A może trzeba po prostu odkleić tą właściwą naklejkę "od tyłu", tzn od tej
    strony gdzie niema kleju, pozbyć się w ten sposób kartki papieru, a potem
    trzymając w ręku samą naklejkę przywalić ją do szyby?

    Pomóżcie, bo w necie jest tylko o odklejaniu :((

    paweł

  • 4. Data: 2010-09-14 20:57:03
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 14.09.2010 20:52, paweł pisze:

> [...]
    > trzymając w ręku samą naklejkę przywalić ją do szyby?
    >
    > Pomóżcie, bo w necie jest tylko o odklejaniu :((

    Jak już wszystko zawiedzie to przeczytaj instrukcje obsługi, ktoś się
    naprawdę postarał żeby było to idioto odporne, postaraj się przez chwilę
    nie myśleć więcej niż jest to potrzebne, popatrz na rysunki i zrób jak
    tam jest napisane. Moja teściowa sobie z tym dała radę, więc trudne to
    nie jest, no chyba że wymiękasz...:)

  • 5. Data: 2010-09-14 21:07:25
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzymając w ręku samą naklejkę przywalić ją do szyby?
    >
    > Pomóżcie, bo w necie jest tylko o odklejaniu :((

    A poprosiłeś o wewnętrzną? Teraz mają nadmiar zewnętrznych i jak nie
    poprosiłeś o wewnętrzną to pewnie ci dali zewnętrzną.

  • 6. Data: 2010-09-14 21:08:29
    Od: " " <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafal <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie myśleć więcej niż jest to potrzebne, popatrz na rysunki i zrób jak
    > tam jest napisane. Moja teściowa sobie z tym dała radę, więc trudne to

    Myślisz, że żarty sobie robię. Mam "0" (zero) instrukcji obsługi; kupując
    naklejkę - duplikat w wydz. komunikacji dostajesz za 19,- zł to co
    napisałem, czyli złożoną napół - czystą kartkę papieru z przemyślnie
    zamontowaną naklejką. Dalej nie wiem co mam robić ???

    paweł

  • 7. Data: 2010-09-14 21:11:52
    Od: "paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maseł <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Teraz juz wiesz, jak to sie robi....

    No dalej nie wiem. czytam, że gdzieś tam dają nawet obrazkową instrukcję ?

    paweł

  • 8. Data: 2010-09-14 21:15:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-14 21:11, paweł pisze:

    > No dalej nie wiem. czytam, że gdzieś tam dają nawet obrazkową instrukcję ?

    Odblaskową instrukcję, a nie obrazkową. Źle coś czytasz.

    Nie zapomnij podnieść wycieraczki przy naklejaniu naklejki.

  • 9. Data: 2010-09-14 21:16:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemek V w <news:4c8fc7ed$0$27037$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A poprosiłeś o wewnętrzną? Teraz mają nadmiar zewnętrznych i jak nie
    > poprosiłeś o wewnętrzną to pewnie ci dali zewnętrzną.

    Wewnętrzna, czy zewnętrzna tak samo dobrze w schowku wygląda ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-09-14 21:17:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-14 21:16, 'Tom N' pisze:

    > Wewnętrzna, czy zewnętrzna tak samo dobrze w schowku wygląda ;-)

    U mnie w schowku też dobrze wygląda ;) Nie wiem jak ją przykleić, nie
    mogę znaleźć instrukcji.