  • 1. Data: 2009-03-23 19:12:13
    Temat: Przystawka GSM od Ery - czy faktycznie już nie do zdobycia?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Witam,

    Byłem dzisiaj w salonie Ery i chciałem dowiedzieć się nt.
    przeniesienia numeru TP - Era. Interesuje mnie jednak przystawka GSM
    jako, że w miejscu, gdzie ma być nowy telefon - w budynku zasięgu
    prawie nie ma. Jedynie przy oknach. Ale dowiedziałem się, że od paru
    miesięcy nie ma już w magazynach Sagema RL300 lub RL302 (w cenniku
    jest).

    Macie może jakieś informacje, czy to prawda a jeśli tak, to jakie inne
    przystawki można nabyć?

    Michał

  • 2. Data: 2009-03-23 22:59:45
    Od: "Dexxa" <g...@a...pl>

    Na allegro jeszcze bywają ... około 300 zł to kosztuje

    a.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-03-24 01:22:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dexxa" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Na allegro jeszcze bywają ... około 300 zł to kosztuje

    Przy czym, jak juz wydac 300, to moze lepiej dolozyc jeszcze troche i kupic
    cos z CLIP-em, bo te SAGEMy chyba nie teges sa jesli chodzi o CLIP.
    Choc z Era Domowa/Firmowa mozna uzywac czegokolwiek, to ja uzywam
    "bezprzewodowo-podobnego" Sagema MyH10 i jestem bardzo zadowolony. Kupilem
    go na Allegro za ok 80 zl.

    Pozdrawiam
    SDD