  • 1. Data: 2009-03-23 20:14:31
    Temat: ile miligramówważymała karta SIM?
    Od: k...@o...pl

    pytam o "małą" kartę, mając na myśli tę
    część, którą wyłamuje się z (odpowiadającego
    wielkością dowodowi osobistemu lub karcie
    bankomatowej) plastiku i wkłada do telefonu.

  • 2. Data: 2009-03-24 07:15:30
    Temat: Re: ile miligramówważymała karta SIM?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 21:14:31 +0100, k...@o...pl wrote:
    >pytam o "małą" kartę, mając na myśli tę
    >część, którą wyłamuje się z (odpowiadającego
    >wielkością dowodowi osobistemu lub karcie
    >bankomatowej) plastiku i wkłada do telefonu.

    Mniej wiecej tyle ile plastik objetosciowo - czyli tak rzedu 0.1g

    J.

  • 3. Data: 2009-03-24 20:05:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:932hs411t6abdvnlsjlsm24pkditmvi0ol@4ax.com, *J.F.* wrote:

    > Mniej wiecej tyle ile plastik objetosciowo - czyli tak rzedu 0.1g

    No a chip na wagę złota ;-) ??

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-03-27 17:32:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>
    napisał w wiadomości news:gqbevj$1bl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No a chip na wagę złota ;-) ??

    Chip na wage krzemu - ktory nie jest nadzwyczajnie ciezki, a przede
    wszystkim malo go tam jest :-)

    J.