  • 1. Data: 2009-11-13 08:36:19
    Temat: Pytam o Abonament - w jakiej sieci takie warunki?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    Teraz mogę mieć za 35zł(wiem mało, ale potrzebne są 3 telefony), w sieci
    10gr poza 24gr. Która siec, (najlepiej nie Play) zaoferuje takie lub
    lepsze warunki, przy niskim abonamencie (firmowym, bez tel.)? Co ciekawe
    najczęściej po wykorzystaniu minut abonamentowych, stawki rosną. Czy we
    wszystkich abonamentach u wszystkich?
    Pytam na grupie, bo z cenników na www nic nie wynika. Tzn 17gr+vat, ale
    przy 300zł miesięcznie! JA bym wolał wydać np 120zł na 3 telefony, ale z
    _dowolnym_,_ruchomym_ podziałem tej kwoty na 3 telefony...

    ToMasz

    PS najbardziej mnie demotywuje konsultant oferujący mi 40 minutek
    (przepadających na koniec miesiąca) za 10zł, na 12 miesiecy w tym 3
    gratis. Albo pakiecik 100 mmsków.... Biznes przez małe b.

  • 2. Data: 2009-11-15 17:20:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Pytam na grupie [...]

    > ToMasz

    Nie, nie wierzę, to jakaś prowokacja albo ktoś się podszył. ToMasz pyta o
    abonament? Koniec świata musi blisko...

    JoteR