  • 11. Data: 2010-05-27 21:21:27
    Temat: Re: Pytania o Forda.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż  Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i
    > Astry), czy jest to ta sama półka ?.
    >
    > Zastanawiam sięnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi
    > cena 15000 zł (nie za dużo) ?.
    > Miałem też okazję kupić Forda Focusa MKI 1999 diesel (nie wiem jaki slinik,
    > kombi cena 12000) zł (wydawało mi się jakoś za dużo na auto z 1999 roku).

    A jakie będzie mniej/więcej sapalanie w takim samochodzie (silnik 2.0
    Disel).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-05-27 21:34:55
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek V" napisał w wiadomości:

    > Fotelami nie bujałem.

    No to w takim razie nie ma o czym mówić. Fotele w twoim wypadku musiałby być
    przesunięcie do przodu (być może znacznie) i dlatego _wydaje_ Ci sie że
    Vectra C ma dużo miejsca na nogi z tyłu.
    Ja zawsze cofam na maxa.....nie dlatego że mam 2.00m wzrostu tylko dla
    sprawdzenia.
    Nawet jak przesunę deczko do przodu (dla mojej wygody i poprawnej pozycji)
    to i tak Vectra C nie
    ma się do tego co w B6 i Cromy II.
    Śmiem nawet twierdzić że w V C jest tylko nieznacznie więcej miejsca
    (zaznaczam na nogi bo bagaźnik w C jest rzeczywiście duży ;-)) niż w
    poprzednim modelu (przy max cofniętych fotelach przednich). Ci co mają
    Vectre B i > 190 cm wzrostu wiedzą że z tyłu jest naprawdę bardzo ciasno.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 13. Data: 2010-05-27 21:47:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 May 2010 20:32:28 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca -
    > powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w
    > BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

    Na nogi owszem, ale jeżeli kanapa jest taka sama jak w sedanie, to na
    wszystko inne jest mało miejsca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-05-27 21:52:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprzednim modelu (przy max cofniętych fotelach przednich). Ci co mają
    > Vectre B i > 190 cm wzrostu wiedzą że z tyłu jest naprawdę bardzo ciasno.

    Nieeee. Vectrami B moja żona jeździła w poprzednim wieku i nie ma porównania
    do C kombi. Widziałeś C kombi w środku? Ten tył wydaje się aż
    nieproporcjonalnie przestronny. Nie podniecam się każdą taryfą, którą jadę
    ale ta zwróciła moją uwagę.

  • 15. Data: 2010-05-27 21:57:34
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Na nogi owszem, ale jeżeli kanapa jest taka sama jak w sedanie, to na
    > wszystko inne jest mało miejsca.

    Czyli co? Dupa ci się nie mieści na szerokość? Auto jest nudne, kwadratowe i
    toporne ale akurat miejsca z tyłu to mu nie brakuje.

  • 16. Data: 2010-05-27 22:07:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 May 2010 21:57:34 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Czyli co? Dupa ci się nie mieści na szerokość? Auto jest nudne, kwadratowe i
    > toporne ale akurat miejsca z tyłu to mu nie brakuje.

    Cały czas odnoszę się do sedana - tak, jest wąsko i ciasno. Miejsce jest
    zmarnowane kubełkowatością foteli i bardzo niewygodnym miejscem na środku.
    Po włożeniu fotelika dla dziecka, dwie osoby z tyłu, nawet drobne, nie mają
    szansy jechać wygodnie
    W porównaniu np. z Picasso róznica jest spora. Picasso ma mniej miejsca na
    nogi (jeżeli fotel kierowcy jest mocno odsunięty) i krótsze siedzenia, ale
    miejsce które jest, jest bardziej użyteczne. A to przecież auto o klasę
    niżej, niżej też od S-Maxa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-05-27 22:14:43
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2010 20:32:28 +0200, "Przemek V"
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    >Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca -
    >powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w
    >BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

    W Vectrze C hatchback po ustawieniu fotela kierowcy jak dla siebie, z
    tyłu zostaje naprawdę niewiele miejsca. No chyba że faktycznie w kombi
    jest więcej, nie wiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-05-27 22:24:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bugatti"

    > Nawet jak przesunę deczko do przodu (dla mojej wygody i poprawnej
    > pozycji) to i tak Vectra C nie
    > ma się do tego co w B6 i Cromy II.

    Croma i Vectra C w wersji kombi to to samo auto - znaczy płyta
    podłogowa, zawieszenie, cześć silników - nie pamiętam już które powstało
    z którego. Sedany i HB w Vectrach mają mniejszy rozstaw osi.

  • 19. Data: 2010-05-27 22:24:31
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Cały czas odnoszę się do sedana - tak, jest wąsko i ciasno. Miejsce jest
    > zmarnowane kubełkowatością foteli i bardzo niewygodnym miejscem na środku.

    Tak chyba ma większość nowych aut z kanapą z tyłu

    > Po włożeniu fotelika dla dziecka, dwie osoby z tyłu, nawet drobne, nie
    > mają
    > szansy jechać wygodnie

    j.w.

> [...]
    > miejsce które jest, jest bardziej użyteczne. A to przecież auto o klasę

    Picasso ma 3 oddzielne fotele, podobnie jak S-Max. To są auta gdzie 3 osoby
    z tyłu spokojnie się zmieszczą natomiast Vectra kombi jest idealna dla
    modelu 2 + 2 i tony bagaży.

  • 20. Data: 2010-05-28 00:12:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > W Vectrze C hatchback po ustawieniu fotela kierowcy jak dla siebie, z
    > tyłu zostaje naprawdę niewiele miejsca. No chyba że faktycznie w kombi
    > jest więcej, nie wiem.

    Jest bez porównania więcej.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl