    From: Reax <reax@_NOSPAM_op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Date: Mon, 14 Oct 2013 10:14:05 +0000 (UTC)

    Witam.

    Mam pytanie które kieruję w waszą stronę z nadzieją że pomożecie mi wybrać
    prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygląda tak, mam 18 lat, od
    ponad 2/3 lat zrodziło się u mnie zainteresowanie motocyklami, zawsze
    fascynowały mnie ścigi. Nieraz jak miałem czym to jeździłem na zloty.
    Głównie na motocyklu Yamaha Virago 125. Teraz postanowiłem kupić sobie
    pierwszy motocykl. Ale dla czego to pytanie kieruję do was, więc mam na
    oku motocykl Yamaha FZR 600 1989r. Lecz nie wiem czy to będzie dla mnie
    dobry wybór. Ponieważ jestem średniej postury, chciałbym jeździć w trasy i
    wycieczki wraz z moim przyjacielem który kupuje Yamaha również FZR 600
    tylko że 1995r. Oczywiście z nami nasze dziewczyny. Planujemy trasę do
    Bieszczad, a następnie nad morze. Zastanawia mnie to czy ten motocykl
    będzie dla mnie dobrym wyborem. Lubię długie trasy na dobrym sprzęcie.
    Zdarzały mi się wypady na Kawasaki GPZ 500. Nie miałem z nim dużych
    problemów. Poszukuję motocykla nie przekraczającego cenowo 3 500 zł.
    Chodzi o to że chciałbym żeby ten motocykl służył mi z 2 lata. Ponieważ
    później zamierzam zakupić sobie Yamaha R6. Dlatego zależy mi na ścigu żeby
    podszkolić się na zakrętach, przyśpieszeniach i odpowiednim hamowaniu co
    na R6 będzie mi przydatne a raczej potrzebne. A w między czasie postawić
    go na koło ;P.

    Z góry dziękuję, i czekam na wypowiedzi doświadczonych motocyklistów. LwG!