  • 11. Data: 2012-01-09 12:53:17
    Temat: Re: Pytanie o amortyzatory
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A tak z ciekawosci (jakbym przy 300 kkm mial regenerowac)

    ale chyba nie w kawasaki? Nie ma opcji zeby korniki tyle kilometrow ten
    motocykl przeniosly.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2012-01-09 12:54:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > ale chyba nie w kawasaki? Nie ma opcji zeby korniki tyle kilometrow ten
    > motocykl przeniosly.

    No w Kawasaki, 100 kkm juz niedlugo i nic nie chce sie zepsuc :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-01-09 13:26:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 09-01-2012 13:42, AZ pisze:

    > A tak z ciekawosci (jakbym przy 300 kkm mial regenerowac) ile kosztuje
    > taka regeneracja i czy gazowe tez sie regeneruje?
    Regenerowalem w ZR7 w firmie w Poznaniu, ~250zl po 35kkm.
    I polecam te firme, adres zna Kuba Łacki, ja nie pamietam ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2012-01-09 13:27:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No w Kawasaki, 100 kkm juz niedlugo i nic nie chce sie zepsuc :-(

    To oddaj do serwisu, to na bank cos zepsuja.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2012-01-09 13:27:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:
    > Regenerowalem w ZR7 w firmie w Poznaniu, ~250zl po 35kkm.
    > I polecam te firme, adres zna Kuba Łacki, ja nie pamietam ;)

    To chyba miales chinska podrobe KHI jak musiales po 35 kkm regenerowac :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-01-09 13:29:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > To oddaj do serwisu, to na bank cos zepsuja.

    To bardzo prawdopodobne, w moich rekach widzial serwis 2 razy podczas
    ktorych popsuli 3 rzeczy :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-01-09 14:12:12
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-09 13:42, AZ pisze:

    > A juz klikalem 'Odpowiedz' i zobaczylem peesa ;-) ale amortyzator przy
    > tych wszystkich niuansach wychodzi na maly pikus :P

    Ziarko do ziarka i robie sie kawasaki.

    > A tak z ciekawosci (jakbym przy 300 kkm mial regenerowac) ile kosztuje
    > taka regeneracja i czy gazowe tez sie regeneruje?

    Kolo czech stowek AFAIR z dorobieniem wentylka do zbiornika gazu i
    pelnym serwisem (jakies klamoty w srodku trza bylo wymieniac). Teraz
    moge sobie napierdziec wiecej niz fabryka i miec motur rejli.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 18. Data: 2012-01-09 14:21:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Kolo czech stowek AFAIR z dorobieniem wentylka do zbiornika gazu i
    > pelnym serwisem (jakies klamoty w srodku trza bylo wymieniac). Teraz
    > moge sobie napierdziec wiecej niz fabryka i miec motur rejli.

    Honda panie. Ja w swoim KHI mam pokretelko 1/2/3/4 + pokretelko od
    sprezynki 45 stopni napiecia a Ty pewnie na ramie pompke jak w Wigry 3
    a do sprezynki mlotek i przecinak...

    PS. Dzieki za info ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-01-09 14:33:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-09 15:21, AZ pisze:

    > Honda panie. Ja w swoim KHI mam pokretelko 1/2/3/4 + pokretelko od
    > sprezynki 45 stopni napiecia

    Zajebiste te KicHI. Ja bym nie ogarnal nawet jednego pokretelka.

    > a Ty pewnie na ramie pompke jak w Wigry 3

    Mocne pluca!

    > a do sprezynki mlotek i przecinak...

    Bez mlota to nie robota!

    > PS. Dzieki za info ;-)

    no problem :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 20. Data: 2012-01-09 14:39:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Zajebiste te KicHI. Ja bym nie ogarnal nawet jednego pokretelka.

    Zawsze mozesz kupic BeeMWu, tam sobie klikasz z kierownicy jakie chcesz
    miec ustawienie, chyba nawet jest jeszcze do sprzedania pewna sztuka!

    > Bez mlota to nie robota!

    No. Jeden mi mlotem alternator rozbieral, a drugi sobie w KHI gazniki
    mlotkiem rozkrecal i teraz szuka nowych.

    --
    Artur
    ZZR 1200