  • 21. Data: 2012-01-09 14:40:37
    Temat: Re: Pytanie o amortyzatory
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    "AZ" No w Kawasaki, 100 kkm juz niedlugo i nic nie chce sie zepsuc :-(

    Nie moze sie zepsuc cos co juz nie dziala od 40kkm. Ale w KHI bujanie to
    chyba norma nie???

    Tytus

  • 22. Data: 2012-01-09 14:42:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-09, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > "AZ" No w Kawasaki, 100 kkm juz niedlugo i nic nie chce sie zepsuc :-(
    >
    > Nie moze sie zepsuc cos co juz nie dziala od 40kkm. Ale w KHI bujanie to
    > chyba norma nie???

    Jakie bujanie, bo nie wiem o czym mowisz??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-01-09 14:51:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Jakie bujanie

    Producent Cie buja ze to motocykl do jazdy.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 24. Data: 2012-01-09 16:26:49
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Witam!

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał

    > Kolo czech stowek AFAIR z dorobieniem wentylka do zbiornika gazu i
    > pelnym serwisem (jakies klamoty w srodku trza bylo wymieniac). Teraz
    > moge sobie napierdziec wiecej niz fabryka i miec motur rejli.

    Wlasnie zlecalem regeneracje amora do SC33'98 w Sanchez Otrebusy. Za calosc
    (z dorobieniem wentyla, obroceniem kondoma w zbiorniku gazu, wymiana dwoch
    oringow, zmiana oleju) zabulilem ladnie, bo 600 PLN. Teraz ma byc OK, bo
    wczesniej odbicia w ogole nie stwierdzono, a regulacji dobicia nie udalo sie
    regulowac. Moto mialo ponoc 45 kkm

    Pawel

    SVSZ i SC33'98

  • 25. Data: 2012-01-09 17:40:54
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Czas swoje robi więc pewnie mogły siąść
    > Dzięki za ciekawy link, takich właśnie szukam

    Nie ma za co.

    --

    morghul

  • 26. Data: 2012-01-09 23:27:30
    Od: marider <2...@g...pl>

    > No to niebogato...

    Ostatnim razem jak pytalem o pelny serwis Ohlinsa tyl w R1 03 to PTM
    krzyknal 650zl za usluge (z wymiana wszystkiego co tam trzeba czyli gaz,
    uszczelki itd + regulacja).

    Szukaj jakiejs nowszej uzywki w podobnym rozmiarze, cos dopasujesz.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 27. Data: 2012-01-10 16:03:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> napisał w wiadomości

> [...]
    > OK, bo
    > wczesniej odbicia w ogole nie stwierdzono, a regulacji dobicia nie

    Sanchez jest znany i lubiany. Stąd drogi.
    Nie podjął się regeneracji amorka ze sztycą, która miała bąble na
    chromie.

    Podjęła się tego firma Nagengast z Trójmiasta, wymieniła sztycę,
    oddała starą.
    Wymiana wraz z wymianą oleju, wężyka do pokrętła regulacji,
    uszczelniaczy i nie pamiętam czy czegoś jeszcze kosztowała wraz z
    wysyłką pobraniową chyba 450zł (mogę się mylić +- 50zł)
    Dają kartę gwarancyjną ze zobowiązaniem rocznej (a może dwuletniej)
    gwarancji bez limitu kilometrów.

    Więc polecam, jeśli kogoś stać.
    A raczej, jeśli kogoś nie stać na Hagony. Które są bodaj najtańsze z
    markowych amortyzatorów.

    Po raz kolejny dowiedziono, że to nie jest tanie hobby. (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 28. Data: 2012-01-11 10:29:47
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał

    > Sanchez jest znany i lubiany. Stąd drogi.

    Oj tak, tak. Ale ja jestem z Otrebus, wiec bylo mi najlatwiej. Poza tym juz
    kiedys robilem u nich amor do ZZR1100 -- fakt ze wtedy to samo zrobili za
    350 PLN.

    > Po raz kolejny dowiedziono, że to nie jest tanie hobby. (:

    To samo powiedzialem jak Sanchez zakomunikowal mi cene:))

    Pawel

    SVSZ i SC33'98

  • 29. Data: 2012-01-11 13:46:20
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > To chyba miales chinska podrobe KHI jak musiales po 35 kkm regenerowac :P

    znaczy oryginały aż tyle nie wytrzymują?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej