  • 1. Data: 2010-05-15 05:52:43
    Temat: Pytanie o modem
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jaki jest tani, bez nadmiaru bajerów, nie musi mieć aparatu, (czy
    czarno-białe jeszcze są?) telefon z modemem? Wyszukiwarki producentów i
    sklepów darowały sobie taki filtr.

    Nie musi byc po BT, może być USB. Praca komputerem z siecią, oraz
    rzadkie dzwonienie.

  • 2. Data: 2010-05-15 06:51:53
    Temat: Re: Pytanie o modem
    Od: "Darek " <d...@N...gazeta.pl>

    > Jaki jest tani,
    bez nadmiaru
    bajerów, nie musi
    mieć aparatu, (czy
    > czarno-białe
    jeszcze są?)
    telefon z modemem?

    A co ten modem ma
    obslugiwac, tzn.
    musi miec 3G, czy
    nie?
    Ja bym proponowal
    jednak 2 oddzielne
    urzadzenia, bo
    cenowo wyjdzie to
    samo (np. Huawei
    E160 kosztuje ok.
    100 zl na Allegro),
    a modem jest na
    tyle maly, ze mozna
    go miec caly czas z
    soba.
    Moje doswiadczenia
    z telefonami jako
    modemami nie sa
    zbyt dobre
    (problemy z
    polaczeniem z
    kompem, rozlaczanie
    netu).

  • 3. Data: 2010-05-15 07:12:31
    Temat: Re:[OT] Pytanie o modem
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Darek napisał

    Mam do Ciebie prośbę: nie zmieniaj adresu, pisz z jednego.
    Mnie osobiście to już nawet z tych dwóch nie będzie przeszkadzało, ale miej
    litość nad innymi.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2010-05-15 08:08:36
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Mam do Ciebie
    prośbę: nie
    zmieniaj adresu,
    pisz z jednego.

    Ale ja uzywam tylko
    tego jednego
    adresu. Chyba mnie
    z kims mylisz.

  • 5. Data: 2010-05-15 08:11:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 May 2010 07:52:43 +0200, Jacek Czerwinski napisał(a):

> [...]
    > sklepów darowały sobie taki filtr.
    >
    > Nie musi byc po BT, może być USB. Praca komputerem z siecią, oraz

    czemu po prostu nie kupisz sobie modemu Huawei? zaczynają się od 100 zł.
    Wtedy telefon możesz mieć jakikolwiek.

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-05-15 08:35:50
    Temat: Re: Re:[OT] Pytanie o modem
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Darek napisał
    > Ale ja uzywam tylko
    > tego jednego
    > adresu. Chyba mnie
    > z kims mylisz.

    To już trzeci! Przedtem myślałem, że to niebywała głupota. Teraz widzę, że
    to jednak chamstwo.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 7. Data: 2010-05-15 08:48:05
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > To już trzeci!
    Przedtem myślałem,
    że to niebywała
    głupota. Teraz
    widzę, że
    > to jednak
    chamstwo.

    Mozesz wyjasnic o
    co Ci chodzi?

  • 8. Data: 2010-05-15 13:23:52
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > czemu po prostu nie kupisz sobie modemu Huawei? zaczynają się od 100 zł.
    > Wtedy telefon możesz mieć jakikolwiek.

    Mowa o jednej karcie SIM. Grube paluchy, nie zawsze okoliczności do
    wymiany. Dlatego 2 w jednym. Akurat telefony z modemem dobrze wspominam
    (Nokia, SE, Siemens), nie zrywało itd.

    Inaczej mówiąc, SIM z przewagą transmisji danych jest w innej firmie niż
    reszta moich kart. W zadupiach i górach czasem jest to super, jak
    macierzysty zasię poszedł na spacer. Kilka razy w miesiącu pasuje
    pogadać z tego 'modemu' (zwłaszcza że limit minut tez jest).