  • 1. Data: 2010-05-14 19:31:16
    Temat: rejestrator kamer odczyt obrazu na telefonie
    Od: "amir" <a...@g...pl>

    czy ktos moze polecic jakis rejestrator kamer
    na którym bede mógl podgladac obraz na telefonie z systemem symbian nokia
    e52.?

    cena max do 1000zl

    i czy ktos z tego korzystal i jak to sie sprawuje?

  • 2. Data: 2010-05-14 20:32:45
    Temat: Re: rejestrator kamer odczyt obrazu na telefonie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    amir pisze:
> [...]
    > nokia e52.?
    >

    > cena max do 1000zl
    >
    > i czy ktos z tego korzystal i jak to sie sprawuje?

    ja próbowałem z najtańszym rejestratorem aper i niestety sie nieda. MAło
    tego, rejestrator wymaga współpracy z kopmuterem na którym jest
    IE+ActiveX. Dzisiaj to normalka, ale za 5 lat? kto wie.
    Firma aper udostępnia program na windows mobile, zajmuje on 3.8 mega i
    umożliwia podgląd stałego obrazu z niektórych rejestratorów apera. stałe
    obrazki, screenshoty....

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-05-15 06:01:51
    Od: joker77 <t...@p...com>

    avr-s - ale tylko WM

  • 4. Data: 2010-05-15 06:40:37
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > e52.?
    >

    > cena max do 1000zl
    >
    > i czy ktos z tego korzystal i jak to sie sprawuje?

    Ja uzywam od wielu lat Alnet (Fes).
    Ale cenowo to chyba troche wiecej bedzie.
    Choc moze karta na 4 kamery i nie za szybka (powiedzmy 50 kaltek lacznie) to
    chyba sie cenowo zmiesci

    Fantom

  • 5. Data: 2010-05-15 15:39:32
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 14 Maj, 21:31, "amir" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > e52.?
    > cena max do 1000zl
    > i czy ktos z tego korzystal  i jak to sie sprawuje?

    Korzystam z: http://tinyurl.com/3y6xtlc i na E51 sprawuje się bardzo
    ładnie

    Ircys