  • 1. Data: 2012-04-15 15:41:57
    Temat: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    Standardowe pytanie o to, jakie opony polecacie: 205/55/16V (w tej chwili
    mam 215, ale ceny sa o polowe wyzsze niz 205, wiec nie bede przeplaca)l.
    Podstawowym kryterium jest dobre zachowanie sie na mokrym (bo na suchym i
    tak nie wykorzystam mozliwosci opon) oraz nie za duze zuzycie opon, bo nie
    chce zmieniac opon po dwoch sezonach. Chinszczyzna, uzywki, nalewki i inne
    wynalazki odpadaja. Auto 150KM, noga ciezka :-)
    Drugie pytanie - szukam takiej "wytloczki" do bagaznika, ale w necie
    wychodza mi same z gladkiego plastiku, a ja wolalbym z czegos, co wyglada
    jak sprasowana gabka (poliuretan?), bo rzeczy sie na tym mniej slizgaja
    (mata naklejona na tych sliskich jest dobra na pol roku uzywania, a potem
    sie rozlazi i wszystko z bagaznika wyjmuje sie razem z czarnymi kulkami -
    sprawdzone na dwoch matach). Moze widzial ktos cos takiego, jesli nie w
    necie, to w jakims sklepie w DC (kiedys kupilem taka w Makro, a potem w
    ktorejs z sieci sklepow motoryzacyjnych).

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2012-04-15 17:54:50
    Temat: Re: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > necie, to w jakims sklepie w DC (kiedys kupilem taka w Makro, a potem w
    > ktorejs z sieci sklepow motoryzacyjnych).

    Mam taka. Jest OK, tylko ta siateczka posrodku odrywa sie, jak sie po niej
    przesuwa kanciaste przedmioty.

    http://www.m-c-m.pl/nasza-oferta/maty-bagaznika.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2012-04-15 18:18:41
    Temat: Odp: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > chce zmieniac opon po dwoch sezonach. Chinszczyzna, uzywki, nalewki i inne
    > wynalazki odpadaja. Auto 150KM, noga ciezka :-)

    Przez ostatni rok nabylem w dobrej cenie 2 komplety Uniroyali, deszczowych -
    Rainexpert, kosztowaly niewiele wiecej niz Debice, a jakosc nieporównywalne.

> [...]
    > sie rozlazi i wszystko z bagaznika wyjmuje sie razem z czarnymi kulkami -

    Patrz, a ja uzywam takiej jak yabba pokazywal 5 rok, w poprzednim aucie
    prawie 4 lata i nie zniszczylem, mimo ze poprzednim robilem dostawy towaru.

  • 4. Data: 2012-04-15 18:25:52
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Mam taka. Jest OK, tylko ta siateczka posrodku odrywa sie, jak sie po niej
    > przesuwa kanciaste przedmioty.
    >
    > http://www.m-c-m.pl/nasza-oferta/maty-bagaznika.html

    No wlasnie napisalem, ze takie mialem (w innych samochodach) i nie chce.
    Mate i tak trzeba zerwac po 2 latach, a sama wkladka jest bardzo sliska.

    --
    Axel

  • 5. Data: 2012-04-15 18:37:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > No wlasnie napisalem, ze takie mialem (w innych samochodach) i nie chce.
    > Mate i tak trzeba zerwac po 2 latach, a sama wkladka jest bardzo sliska.

    Moja nie jest sliska - jestem z niej zadowolony. A siatke porwalem z mojej
    winy - w sumie nie wiem po co ona jest.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2012-04-15 19:13:17
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Przez ostatni rok nabylem w dobrej cenie 2 komplety Uniroyali,
    > deszczowych - Rainexpert, kosztowaly niewiele wiecej niz Debice, a jakosc
    > nieporównywalne.

    Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    > Patrz, a ja uzywam takiej jak yabba pokazywal 5 rok, w poprzednim aucie
    > prawie 4 lata i nie zniszczylem, mimo ze poprzednim robilem dostawy
    > towaru.

    Ja mialem taka w Nubirze i w Vectrze B - w obu mata przeciwposlizgowa
    zaczela sie "luszczyc", wiec wkurzony wszechobecnymi czarnymi kropkami
    zdarlem je calkowicie. "Piankowe" sa lzejsze i bardziej miekkie - mam taka 4
    lata w Vectrze i sprawuje sie bez zarzutu. Tyle, ze te "piankowe" sa zwykle
    prostokatne, ale to akurat mi nie przeszkadza.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2012-04-15 21:12:35
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-15 15:41, Axel pisze:
    > Standardowe pytanie o to, jakie opony polecacie: 205/55/16V (w tej
    > chwili mam 215, ale ceny sa o polowe wyzsze niz 205, wiec nie bede

    i bardzo dobrze, zrobiłem tak samo :)

> [...]
    > zuzycie opon, bo nie chce zmieniac opon po dwoch sezonach. Chinszczyzna,
    > uzywki, nalewki i inne wynalazki odpadaja. Auto 150KM, noga ciezka :-)

    A nie 155KM? Auto zmieniłeś?. Dobre na mokrym: uniroyal. Nie bierz nic,
    co ma w nazwie eco, energysaver...
    Info od zaprzyjaźnionego gumiarza (dotyczy naszego modelu ;): nie bierz
    dunlop (ponoć ząbkują, ale kolega ma SP Sport Fast Response 01 i nie
    narzeka, ja mam takie na tyle, niby ząbkują, ale nie hałasują mocno),
    fulda carat progresso (nie dość, że ząbkują to u mnie zrobiły się
    kwadratowe). Jeszcze o jakiś wspominał, ale nie pamiętam, także jeśli
    masz jakiegoś gumiarza to podjedź podpytać.

    --
    pozdro,
    W.

  • 8. Data: 2012-04-15 21:16:00
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-15 19:13, Axel pisze:

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    widziałem tą ofertę w sieci, IMO ciekawa. Taki Bridgestone ER300 już
    365zł kosztuje, ostatnio opony mocno w górę poszły.
    Kiedyś miałem Uniroyal Rallye 550 - na mokrym jechały tak samo jak na
    suchym. Co prawda na suchym nie prowadziły się tak samo jak oryginalne
    Michelin, ale źle nie było.

    W.

  • 9. Data: 2012-04-15 21:24:47
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]

    > Drugie pytanie - szukam takiej "wytloczki" do bagaznika, ale w necie
    > wychodza mi same z gladkiego plastiku, a ja wolalbym z czegos, co wyglada
    Kup sobie mate z gumy, takiej jak gumowe dywaniki. Nie ma nic lepszego.
    Uzywalem w 4 samochodach i nie chce nic innego. Nie trzeba jej w zaden
    sposób mocowac, wszystko sie na niej trzyma i ona sama jest niezwykle bardzo
    super hiper mega nadodporna na zlo wszelakie....

  • 10. Data: 2012-04-15 22:32:19
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    Mam gumowa mate boot do dociecia na wymiar bagaznika - idealna
    http://nokautimg1.pl/p-d5-6b-d56b2a0f5e549c32b70911e
    cf97221ec500x500/dywaniki-gumowy-mata-bagaznika-boot
    -l.jpg

    Poszukaj na allegro bo jest kilka rozmiarów i kolorów
    --
    ---
    uciu