  • 1. Data: 2010-04-12 11:08:54
    Temat: Pytanie o program
    Od: Xiant <x...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie bardzo wiem gdzie sie z tym zwrocic wiec zapytam tutaj. Szukam
    programu ktory ograniczy mi czasowo mozliwosc przegladania cyfrowych
    zdjec ktore komus wysle). Czyli np. zdjecie mozna przegladac przez
    miesiac a pozniej nie jest ono czytelne, czy ktos moze podac przyklad
    programu majacego takie mozliwosci ? moze byc platny. Pomozcie prosze.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2010-04-12 11:20:45
    Temat: Re: Pytanie o program
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozniej nie jest ono czytelne, czy ktos moze podac przyklad programu
    > majacego takie mozliwosci ? moze byc platny. Pomozcie prosze.

    Trochę niejasno to opisałeś ale o ile dobrze to zrozumiałem to nie ma takiej
    opcji.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2010-04-12 11:22:50
    Od: "abs" <n...@w...pl>

> [...]
    > pozniej nie jest ono czytelne, czy ktos moze podac przyklad programu
    > majacego takie mozliwosci ? moze byc platny. Pomozcie prosze.

    Proshow w którejś z wyższych wersji ma taką opcję. Ale musisz przygotować
    slideshow.

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 4. Data: 2010-04-12 12:16:47
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-12 13:20, quent pisze:
    > Użytkownik "Xiant" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Trochę niejasno to opisałeś ale o ile dobrze to zrozumiałem to nie ma
    > takiej opcji.

    na szczescie nie ma takiej mozliwosci (DRM w obrazkach - jeszcze tego
    brakowalo...)
    Marx

  • 5. Data: 2010-04-12 12:35:55
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hpv3lh$t8e$3@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Marx nabazgrał:
    > na szczescie nie ma takiej mozliwosci (DRM w obrazkach - jeszcze tego
    > brakowalo...)

    Wybrałeś niebieską pigułkę?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 6. Data: 2010-04-12 13:56:35
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/12/2010 1:22 PM, abs pisze:
    > Użytkownik "Xiant"<x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Proshow w którejś z wyższych wersji ma taką opcję. Ale musisz przygotować
    > slideshow.

    I zablokować robienie print screenów ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 7. Data: 2010-04-12 14:39:39
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > I zablokować robienie print screenów ;-)

    Kiedyś był plug-in do Internet Explorera, który był niezbędny,
    aby wyświetlać zdjęcia z jakiejś strony (to chyba były zdjęcia
    satelitarne w czasach, kiedy nie było jeszcze Google Earth).

    I ten plug-in właśnie blokował robienie print screenów
    w taki sposób, że na każdym print screenie zamiast zdjęcia
    było logo producenta plug-ina. Działało to na dosyć niskim
    poziomie, tzn. nawet napisanie własnego programu ściągającego
    piksele z ekranu dawało taki sam efekt.

    P.

  • 8. Data: 2010-04-12 15:01:34
    Od: scooby <s...@g...pl>

    W dniu 2010-04-12 16:39, Piotrne pisze:
> [...]
    > było logo producenta plug-ina. Działało to na dosyć niskim
    > poziomie, tzn. nawet napisanie własnego programu ściągającego

    spróbuj zrobić print-screen filmu puszczonego w okienku np. wmp, zapewne
    wtyczka korzystała z overlay video filter ...

    pzdr, scby

  • 9. Data: 2010-04-12 15:05:28
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 4/12/2010 4:39 PM, Piotrne pisze:

> [...]
    > I ten plug-in właśnie blokował robienie print screenów
    > w taki sposób, że na każdym print screenie zamiast zdjęcia

    Plugin o którym piszesz prawdopodobnie przechwytywał wciśnięcie klawisza
    Print Screen, może nawet nadpisywał oryginalną metodę wykonującą zrzut
    ekranu w Windows ale dostęp do pamięci karty graficznej nie jest w żaden
    sposób zabezpieczony {w każdym razie kiedyś nie był}, można nie tylko z
    niej czytać ale i pisać do niej bez pośrednictwa metod systemowych. Bez
    grzebania w pamięci wystarczyłoby uruchomić Windowsa jako maszynę
    wirtualną i zrobić printscreen z poziomu maszyny nadrzędnej :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 10. Data: 2010-04-12 15:33:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Xiant pisze:
> [...]
    > miesiac a pozniej nie jest ono czytelne, czy ktos moze podac przyklad
    > programu majacego takie mozliwosci ? moze byc platny. Pomozcie prosze.

    Nie da się. Chyba, że lama - np. flash na stronie, który zniknie za kiedyś.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl