  • 1. Data: 2010-04-12 11:22:58
    Temat: czyszczenie matrycy.
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam kilka suchych szpatułek do czyszczenia matrycy. czy mogę je zwilżyć
    izopropanolem o stężeniu ok 95%?

    pozdrawiam
    robert

    ['] ['] ['] [']

  • 2. Data: 2010-04-12 12:04:53
    Temat: Re: czyszczenie matrycy.
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam kilka suchych szpatułek do czyszczenia matrycy. czy mogę je zwilżyć
    > izopropanolem o stężeniu ok 95%?

    http://www.czyszczeniematrycy.skorpions.pl/index.htm

    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2010-04-12 12:11:23
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > mam kilka suchych szpatułek do czyszczenia matrycy. czy mogę je zwilżyć
    > izopropanolem o stężeniu ok 95%?

    Możesz, uważaj tylko żeby nie przesadzić z ilością.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-04-12 12:37:13
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Możesz, uważaj tylko żeby nie przesadzić z ilością.

    dzięki, będę ostrożny ;-D

  • 5. Data: 2010-04-12 15:32:12
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Mon, 12 Apr 2010 13:22:58 +0200, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >mam kilka suchych szpatułek do czyszczenia matrycy. czy mogę je zwilżyć
    >izopropanolem o stężeniu ok 95%?

    Jeśli masz izopropanol o odpowiedniej czystości to tak. Sprawdź na
    zwykłym lusterku czy nie pozostawia smug.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2010-04-12 18:15:09
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Musi miec odpowiednią czystość. Jeśli będą w nim jakiekolwiek cząstki mogą
    osiąść na matrycy.
    Szpatułki też muszą być owinięte czymś niepylącym, nietłustym i o wysokiej
    czstości.
    Powinno się dawać mało płynu tak by po jednym maźnięciu prawie natychmiast
    (za szpatułką) było sucho.
    Każde maźniecie wykonywać tylko raz tą samą stroną szpatułki. Czyli jedna
    szpatułka na dwa maźnięcia i do wyrzucenia.
    Nie ma co się martwić jak po pierwszej próbie nie wyjdzie. To się napradę do
    dobrze wyczyścić. Tylko trzeba mieć czym :)