  • 1. Data: 2009-01-23 10:33:24
    Temat: Pytanko Ef -S 17- 55/2,8 IS
    Od: j...@a...at

    Pytanko do uzytkownikow wymienionego w tytule obiektywu.

    Jakie subiektywne wrazenie i doswiadczenia ?
    Czy jest cos co denerwuje w trakcie uzywania tego obiektywu a wynika z
    jego budowy ?
    Moze jakies linki do zdjec najlepiej wlasnych sampli ?

    dzieki

    XXXX

  • 2. Data: 2009-01-23 12:05:39
    Temat: Re: Pytanko Ef -S 17- 55/2,8 IS
    Od: s...@g...com

    Miałem wcześniej 17-40 L , teraz mam 17- 55/2,8 IS
    Na + dla 17- 55/2,8 IS:

    + ostrość,
    + światło,
    + IS,
    + zakres
    + lepsze oslona przeciwsloneczna (na APS-C)

    na + dla 17-40

    + obudowa bardziej pancerna
    + po zalożeniu filtra nic się nie rusza - nie zasysa pylkow
    + czerwony pasek :)
    + pasuje do FF (choć podobno słabo na 5d działa)

    Nie żałuje wymiany.
    Największą wadą w porównaniu do 17-40 to jak dla mnie gorszy AF
    w Elce nie pamiętam żeby AF nie trafiał. W tym 17-55 zdarza mi się w
    okolicach 5-8% :(

    Arek

  • 3. Data: 2009-01-23 12:12:38
    Od: j...@a...at

    On 23 Jan., 13:05, s...@g...com wrote:
> [...]
    > Największą wadą w porównaniu do 17-40 to jak dla mnie gorszy AF
    > w Elce nie pamiętam żeby AF nie trafiał. W tym 17-55 zdarza mi się w

    dzieki

  • 4. Data: 2009-01-23 16:34:13
    Od: John Smith <u...@e...net>

    j...@a...at napisał(a):
    > Pytanko do uzytkownikow wymienionego w tytule obiektywu.
    >
    > Jakie subiektywne wrazenie i doswiadczenia ?
    > Czy jest cos co denerwuje w trakcie uzywania tego obiektywu a wynika z
    > jego budowy ?

    Jest spory, więc bardziej rzuca się w oczy niż kit, bardziej peszy ludzi
    fotografowanych.

    --
    Mirek