  • 1. Data: 2016-11-19 22:51:41
    Temat: RFID nieklonowalna
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Czy jest jakaś metoda na zapewnienie nieklonowalnosci karty, jakiś konkretny
    rodzaj samej karty?

  • 2. Data: 2016-11-20 11:02:19
    Temat: Re: RFID nieklonowalna
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-19 o 22:51, Ghost pisze:
    > Czy jest jakaś metoda na zapewnienie nieklonowalnosci karty, jakiś
    > konkretny rodzaj samej karty?

    Włożyć do kuchenki mikrofalowej na 30 sec.
    Rodzaj karty dowolny.

  • 3. Data: 2016-11-20 11:15:00
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Włożyć do kuchenki mikrofalowej na 30 sec.
    > Rodzaj karty dowolny.

    Ee tam, pod tramwajem chyba szybciej? Bach, przejechało, pamiętacie zabawy z
    kładzeniem dziesięciogroszówki na torach? Tylko jest minus, trzeba wyjść z
    domu... Za to sama akcja to moment :))
    Można ewentualnie zalać kretem do rur... :P :)) Ale najlepiej i tak
    strzelały kapiszony :)
    Bajdełej:
    https://www.youtube.com/watch?v=U_TyoJJkQsY

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 4. Data: 2016-11-20 13:05:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy jest jakaś metoda na zapewnienie nieklonowalnosci karty, jakiś
    > konkretny rodzaj samej karty?

    Mifare. Oszywiscie czesc haslowana.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2016-11-20 13:37:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-20 13:05, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Mifare. Oszywiscie czesc haslowana.

    Oczywiście pod warunkiem że rozmawiamy o niskim pozimie bezpieczeństwa
    służącym do zaspokajania certyfikatów czyli bullshit-security.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mifare#S.C5.82abo.C5.9
    Bci

    http://www.theregister.co.uk/2011/10/10/mifare_desfi
    re_smartcard_broken/

  • 6. Data: 2016-11-20 16:39:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    >Mifare. Oszywiscie czesc haslowana.

    Sprzet do klonowania mifare kosztuje ponizej $20

  • 7. Data: 2016-11-20 17:27:46
    Od: Pawel <n...@n...pl>

    W dniu 20.11.2016 o 16:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    > Sprzet do klonowania mifare kosztuje ponizej $20

    Jako alternatywne rozwiązanie możesz rozważyć użycie aktywnych
    identyfikatorów BLE z wbudowanym układem kryptograficznym. Teoretycznie
    jest on zabezpieczony przed wszelkimi znanymi próbami odczytania z niego
    kodu. Również tymi wymagającymi fizycznego dostępu do struktury układu.

    Paweł

  • 8. Data: 2016-11-20 17:49:34
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Włożyć do kuchenki mikrofalowej na 30 sec.
    >Rodzaj karty dowolny.

    Hmm, już nie dziwią mnie twoje wybory polityczne...

  • 9. Data: 2016-11-20 20:37:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 17:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    > Hmm, już nie dziwią mnie twoje wybory polityczne...

    I przyjąłeś to na poważnie?
    Nie czujesz ironii, raczej zrozumiałej dla wszystkich innych?
    Nie rozumiesz znaczenia odpowiedzi, że jest to niemożliwe?
    Natomiast, co do moich wyborów politycznych, też nie masz wyczucia.

  • 10. Data: 2016-11-20 21:59:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-11-20 o 17:49, Ghost pisze:

    > Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >I przyjąłeś to na poważnie?

    Koń jaki jest każdy widzi.

    >Natomiast, co do moich wyborów politycznych, też nie masz wyczucia.

    Haha, kolejny kryptopsiak. Ale rozumiem czemu się tak wstydzicie prezesa :-)