  • 1. Data: 2012-05-28 17:46:40
    Temat: ROTFL
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    "Opel jako pierwszy na świecie wprowadza udostępnienie wybranych informacji
    poprzez magistralę CAN. Dzięki nim kierowca może przeglądać i analizować
    dane ze wszystkich modułów elektronicznych w aucie.

    Do tej pory sygnały z różnych podzespołów pojazdu były dostępne jedynie dla
    warsztatów dysponujących odpowiednim oprogramowaniem. Dzięki nowince
    wiadomości dotyczące funkcjonowania pojazdu pozna również zwykły
    śmiertelnik.
    "

    http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Telemetria-w-nowej
    -Astrze-OPC,wid,14512890,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2012-05-28 21:16:12
    Temat: Re: ROTFL
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > "Opel jako pierwszy na świecie wprowadza udostępnienie wybranych
    > informacji poprzez magistralę CAN. Dzięki nim kierowca może przeglądać i
    > analizować dane ze wszystkich modułów elektronicznych w aucie.

    Ale co Cie w tym smieszy?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-05-28 22:05:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-28 21:16, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Ale co Cie w tym smieszy?

    To, że wcale nie jest pierwszy - słynnym przykładem jest Nissan GTR.
    Albo to, że wg standardu OBD2 to działa już od dawna. Wystarczy sobie na
    urządzeniu z Androidem zainstalować Torque Pro i wio - mamy odczyt
    większości (jeśli nie wszystkich) czujników w aucie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2012-05-28 23:24:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl>

    > Ale co Cie w tym smieszy?

    "Lokalizator jaki pierwszy na świecie wprowadza udostępnienie wybranych
    informacji poprzez magistralę CAN ... "

    http://piotr.trzcionkowski.pl/programy/poket/lokaliz
    ator.html