  • 1. Data: 2006-01-06 09:08:09
    Temat: [ROTFL] "ziomalski" hosting
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    jedna z najzabawniejszych rzeczy, jaka ostatnio widzialem ;)

    http://dragonhost.hopto.org/

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 2. Data: 2006-01-06 09:40:40
    Temat: Re: [ROTFL] "ziomalski" hosting
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>

    On 2006-01-06, Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> wrote:
    > jedna z najzabawniejszych rzeczy, jaka ostatnio widzialem ;)
    > http://dragonhost.hopto.org/

    No nie :) To jakas prowokacja :) Przyznaj sie - sam zrobiles ta strone
    ?:)

    --
    Pawel Rutkowski

  • 3. Data: 2006-01-06 09:53:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@n...ol.sl.pl.al.m.rsc.pl> wrote:
    > No nie :) To jakas prowokacja :) Przyznaj sie - sam zrobiles ta strone

    ja nie, ale tez mi to wyglada na prowokacje ;)

  • 4. Data: 2006-01-06 10:04:06
    Od: wer <a...@o...pl>

    Pawel Rutkowski wrote:

    > No nie :) To jakas prowokacja :) Przyznaj sie - sam zrobiles ta strone
    > ?:)

    Goscie spamuja botem po gg reklamujac te strone. W sumie super firma,
    kontakt gg i dwa adresy na darmowych skrzynkach. To jest wielka firma
    "gdysz" (pisownia oryginalna ze strony) maja zespol 9 osob.

    wer

  • 5. Data: 2006-01-06 10:54:37
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 06 Jan 2006 11:04:06 +0100 I had a dream that wer <a...@o...pl> wrote:
    >Goscie spamuja botem po gg reklamujac te strone. W sumie super firma,
    >kontakt gg i dwa adresy na darmowych skrzynkach. To jest wielka firma
    >"gdysz" (pisownia oryginalna ze strony) maja zespol 9 osob.

    Razem z mamą, tatą, dojrzewającą siostrą i dwoma kotami z piwnicy? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 6. Data: 2006-01-06 11:34:59
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > Razem z mamą, tatą, dojrzewającą siostrą i dwoma kotami z piwnicy? :)

    no i sie kreci dla mnie rewelka serwer na windowsie lacze neostradowe strona
    robione w webmajstrze no i nazwana jako LOL na 100% prowokacja :)

    Pzdr
    Vik

  • 7. Data: 2006-01-06 12:43:40
    Od: Skibbi <w...@o...pl>

    "Zarobki firmy przekroczyły 100,000 złoty ,czemu tak mało? bo tak tanio!"
    ROTFL

    pozdr

  • 8. Data: 2006-01-06 13:59:41
    Od: barcz <b...@p...viknet.rwijflaki.pl.tnijogon>

    Skibbi wrote:

    > "Zarobki firmy przekroczyły 100,000 złoty ,czemu tak mało? bo tak tanio!"
    > ROTFL
    >
    > pozdr

    Czasami uczniowie szkół średnich na lekcjach przedsiębiorczości maja za
    zadanie zrobić takie "coś". Nikt nie wziął tego pod uwagę?:p

    pzdr
    barcz

  • 9. Data: 2006-01-06 14:02:55
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, barcz, za post o treści:

    > Czasami uczniowie szkół średnich na lekcjach przedsiębiorczości maja za
    > zadanie zrobić takie "coś". Nikt nie wziął tego pod uwagę?:p

    Uczą tam również spamować komunikatory ?

    --
    Tomasz Torcz "God, root, what's the difference?"
    z...@i...-nie.spam-.pl "God is more forgiving."

  • 10. Data: 2006-01-06 15:07:28
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 06 Jan 2006 14:59:41 +0100 I had a dream that barcz
    <b...@p...viknet.rwijflaki.pl.tnijogon> wrote:
    >Czasami uczniowie szkół średnich na lekcjach przedsiębiorczości maja za
    >zadanie zrobić takie "coś". Nikt nie wziął tego pod uwagę?:p

    I co - w szkołach średnich są ludzie robiący takie błędy ortograficzne? :)

    --
    Grzegorz Janoszka