  • 1. Data: 2006-01-04 22:01:48
    Temat: Ukrywanie IP
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Czy jak korzystam z proxy, poprzez program Hide IP Platinum, to jest i tak
    mozliwosci oznaczenia mego prawdziwego IP? Np. teraz korzystam z proxy.

  • 2. Data: 2006-01-05 01:43:43
    Temat: Re: Ukrywanie IP
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2006-01-04, adam wrote:
    > Czy jak korzystam z proxy, poprzez program Hide IP Platinum, to jest i tak
    > mozliwosci oznaczenia mego prawdziwego IP? Np. teraz korzystam z proxy.

    Na ilu grupach jeszcze zapytasz? I czemu zawracasz głowę tutaj?
    Twoje pytanie nie jest problemem polskiego Internetu.
    <http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt>

    FUT (Wyślij Odpowiedź Na): pl.internet.pomoc

    --
    ////))) Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum. :
    //|-O-O ) [Kokosz] :

  • 3. Data: 2006-01-05 21:18:28
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    adam pisze:

    > Czy jak korzystam z proxy, poprzez program Hide IP Platinum, to jest i tak
    > mozliwosci oznaczenia mego prawdziwego IP? Np. teraz korzystam z proxy.

    Nie Twoja sprawa, Bambo.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 4. Data: 2006-01-17 20:05:42
    Od: "baran16" <b...@p...onet.pl>

    to zależy z jakiego serwera kożystasz .nie wszystkie serwery proxy ukrywają Twój
    IP. są dostępne listy takich serwerów.