  • 1. Data: 2009-01-06 22:09:34
    Temat: Radeon 4850 i odświeżanie przy 1360x1024 i 1600x1200
    Od: Wojciech Kuzia <w...@g...com>

    Dzień Dobry.

    Używam monitora CRT Sony 21 cali podłączonego przez przejściówkę do
    portu DVI Asusa z Radeonem 4850 (ta karta nie ma wyjścia D-SUB).
    Monitor jest w stanie w tej rozdzielczości uciągnąć 95Hz. Niestety,
    karta wśród udostępnianych częstości odświeżania (pod Vistą x64)
    pokazuje dla 1360x1024 i dla 1600x1200 tylko 85Hz. Czy fizycznie potrafi
    ona więcej ? Posiada 2 układy RAMDAC 400 Mhz ?
    Czy komuś z Was udostępnia ona szybsze odświeżanie niż 85Hz przy
    rozdzielczościach o których wspomniałem - bez względu na używany system
    operacyjny.

  • 2. Data: 2009-01-07 16:04:39
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-01-2009 o 23:09:34 Wojciech Kuzia <w...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    > Czy komuś z Was udostępnia ona szybsze odświeżanie niż 85Hz przy
    > rozdzielczościach o których wspomniałem - bez względu na używany system

    to racej kwestia nie tyle karty co monitora. mam ta karte tyle ze Gainward
    Golden Sample
    i CRT NEC 22". Przy 1280x1024 max odswierzanie 100HZ, a 1600x1200 juz
    tylko 85HZ.
    To jest normalne przy monitorach typu CRT. Im wieksza rozdzialka tym
    mniejsze HZ

    leon

    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.