  • 1. Data: 2009-01-06 23:23:22
    Temat: "nietypowa" zaślepka atx płyty MSI
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Teraz już chyba nie ma "typowych", co model/typ płyty to większa
    twórczość własna co do zaślepki na gniazdka...
    Pilnie szukam 1 (lub nawet 2szt) zaślepek do płyt MSI P35 Neo2
    (platinium lub zwykła, obecność dziury na firewire jest mi obojętna)
    tak to wygląda:
    http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/khedron/p35/msi-p35
    -platinum-3b.jpg

    Jestem gotów kupić, wymienić się na coś fajnego, whatewer. Bez tego
    dziadostwa nie chcą przyjąć mi płyt na reklamację...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2009-01-07 07:41:32
    Temat: Re: "nietypowa" zaślepka atx płyty MSI
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jestem gotów kupić, wymienić się na coś fajnego, whatewer. Bez tego dziadostwa
    > nie chcą przyjąć mi płyt na reklamację...

    Faktycznie nietypowa zaślepka, popytaj w serwisach w swoim mieście i allegro
    przebadaj. Ja mam całe pudło zaślepek ale takiej nie znalazłem dla ciebie
    niestety.

    Mirek

  • 3. Data: 2009-01-07 11:28:30
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@m...com>

    Nie mogles powiedziec, ze nie bylo w pudelku?

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-01-07 16:13:13
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 07-01-2009 o 00:23:22 BartekK <s...@n...org> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jestem gotów kupić, wymienić się na coś fajnego, whatewer. Bez tego
    > dziadostwa nie chcą przyjąć mi płyt na reklamację...

    popros o odmowe na pismie wraz z podstawa prawna. ciekaw jest co wymysla.

    leon

    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 5. Data: 2009-01-07 23:21:06
    Od: BartekK <s...@N...org>

    leon pisze:

    -platinum-3b.jpg

    > popros o odmowe na pismie wraz z podstawa prawna. ciekaw jest co wymysla.
    Gwarancja jest dobrą wolą a nie obowiązkiem sprzedawcy. Hint: nie jestem
    konsumentem.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-01-08 09:01:08
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 07-01-2009 o 00:23:22 BartekK <s...@n...org> napisał(a):
    >

    > popros o odmowe na pismie wraz z podstawa prawna. ciekaw jest co wymysla.

    Niektore hurtownie (konkretnie znam jedna) wymagaja odeslania plyty z
    zaslepka inaczej nie uwzglednia gwarancji.
    Swoja droga zaslepka to nie opakowanie i jezeli gwarant sie uprze to nie
    przyjmie , nawet sad czy przejscie na niezgodnosc towaru z umowa niewiele tu
    pomoze-
    w koncu nie kupiles osobno plyty + zaslepki + kable + instrukcja + itd
    tylko caly komplet i jak chcialbys zwrocic to musisz dostarczyc komplet.

  • 7. Data: 2009-01-08 18:40:58
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 08-01-2009 o 10:01:08 Przemek <p...@d...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "leon" <l...@n...interia.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Niektore hurtownie (konkretnie znam jedna) wymagaja odeslania plyty z
    > zaslepka inaczej nie uwzglednia gwarancji.

    w sumie nie wiaadomo czy sklep , serwis czy hurtownia.

> [...]
    > w koncu nie kupiles osobno plyty + zaslepki + kable + instrukcja + itd
    > tylko caly komplet i jak chcialbys zwrocic to musisz dostarczyc komplet.

    wiesz to tak jakby reklamowac silnik samochodu i nagle serwis powie, ze nie
    przyjmnie do naprawy bo brakuje np zaglowka w fotelu czy polki tylniej nad
    bagaznikiem

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 8. Data: 2009-01-08 22:16:05
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 19:40:58 +0100, leon napisał(a):

    > wiesz to tak jakby reklamowac silnik samochodu i nagle serwis powie, ze nie
    > przyjmnie do naprawy bo brakuje np zaglowka w fotelu czy polki tylniej nad
    > bagaznikiem

    Ale gdyby Ci ten przykładowy samochód z uszkodzonym silnikiem mieli na
    gwarancji wymienić na nowy (co w wypadku MB jest standardem) to pewnie o
    zagłówki i tylną półkę też by się upomnieli.

  • 9. Data: 2009-01-09 20:27:55
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 08-01-2009 o 23:16:05 Leszek K. <l...@n...pl>
    napisał(a):

    > Ale gdyby Ci ten przykładowy samochód z uszkodzonym silnikiem mieli na
    > gwarancji wymienić na nowy (co w wypadku MB jest standardem) to pewnie o
    > zagłówki i tylną półkę też by się upomnieli.

    lub rownie dobrze wzieli z nowego egzemplarza

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.