  • 1. Data: 2012-11-07 22:27:15
    Temat: Radujta sie!
    Od: lukz <l...@v...pl>

    Witajcie

    Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie
    odcinek z Szarowa do Brzeska.

  • 2. Data: 2012-11-07 22:38:13
    Temat: Re: Radujta sie!
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-07 22:27, lukz pisze:
    > Witajcie
    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie
    > kolejny odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A
    > dokladnie odcinek z Szarowa do Brzeska.

    YES YES YES !!! :D
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2012-11-08 08:24:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    >

    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    > odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie

    Otwarty i ukończony, czy otwarty, ale ukończenie nastąpi za 2 lata? Jak
    wybuduje się stacje benzynowe, MOPy, 1500 km ekranów i całą resztę?
    T.

  • 4. Data: 2012-11-08 09:11:24
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 08:24:38 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Otwarty i ukończony, czy otwarty, ale ukończenie nastąpi za 2 lata? Jak
    > wybuduje się stacje benzynowe, MOPy, 1500 km ekranów i całą resztę?

    Jak dla mnie moga nie budowac tych stacji, przynajmniej bedzie za friko.

  • 5. Data: 2012-11-08 09:43:15
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie
    >

    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    > odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie odcinek
    > z Szarowa do Brzeska.

    http://bochnia.naszemiasto.pl/artykul/1599569,brzesk
    o-przy-lesnej-droga-przez-meke,id,t.html

    nie wiem na co Ci lokalni oszołomi liczą, że jak drogą będzie dziurwawa to
    nikt nie będzie nią jechał (jeśli nie ma innej alternatywy)
    żeby nie było. taki sam przypadek mamy od Wrocławia Wschodniego do Żernik.
    Była kasa na 2 pasy (z ekranami), ale mieszkańcy się nie zgodzili i jest
    jeden pas, bez ekranów, a ruch dokładnie ten sam. a po wschodniej obwodnicy
    od Iwin do Długołęki będzie masakra :/

  • 6. Data: 2012-11-08 11:41:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    >

    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    > odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie

    A fotoradary już są?

    Lewis

  • 7. Data: 2012-11-08 12:11:21
    Od: Pablo <p...@f...pl>

> [...]
    >

    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    > odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie
    Gdzie te źródła? Chyba nie w górach? :)

  • 8. Data: 2012-11-08 13:44:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 08-11-2012 o 08:24:36 T. <k...@i...pl> napisał(a):

    > Otwarty i ukończony, czy otwarty, ale ukończenie nastąpi za 2 lata? Jak
    > wybuduje się stacje benzynowe, MOPy, 1500 km ekranów i całą resztę?
    > T.

    Kolega z tych, dla których nowo wybudowany dom bez zielonego trawnika
    jest niegotowy?
    Chyba lepiej aby otworzyli dla ruchu (skoro jezdnie gotowe) i grzebali się
    dalej z ekranami nawet kosztem jednej jezdni niż czekali na otwarcie
    następne dwa lata bo mopy niegotowe. Tak było zrobione z oddaniem A2 -
    ktoś w końcu poszedł po rozum do głowy i chwała mu za to.

    TG

  • 9. Data: 2012-11-08 19:51:12
    Od: Pablo <p...@f...pl>

> [...]
    >

    > Zrodla dobrze poinformowane podaja, ze 15.11 otwarty zostanie kolejny
    > odcinek przychodzacej na swiat w bolach autostrady A4. A dokladnie

    Zresztą nie bardzo w to wierzę ... mieszkańcy Leśnej chyba na drugi
    dzień by drogę zablokowali, przecież tam nie ma sensownego wjazdu/
    zjazdu zrobionego. Już teraz w Tarnowie jest piekło o to, że miasto
    stanie. Kochana dyrekcja nie chce się zgodzić na to, żeby cieżarówki, do
    czasu zrobienia odcinaka Tarnów-Dębica jechały dalej starą 4ką do
    Szarowa. Cyrk z tą autostradą jak ze wszystkim zresztą

  • 10. Data: 2012-11-08 22:54:11
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-11-08 19:51, Pablo pisze:

> [...]
    > czasu zrobienia odcinaka Tarnów-Dębica jechały dalej starą 4ką do
    > Szarowa. Cyrk z tą autostradą jak ze wszystkim zresztą

    Zrodla sa z tych, co to zawsze musza byc poinformowane/udzielic zgody
    jak cos sie buduje/otwiera/uruchamia w okolicy. Zreszta zobaczymy,
    pierwotna data otwarcia miala byc 01.11 ale chlopaki nie daly rady ;)