  • 1. Data: 2015-03-20 12:32:44
    Temat: Rajd Bobrowy w kryzysie :-(
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Witam,

    Wygląda, że drogi organizatorów Bobrowego się rozeszły:

    http://www.bobrowy.riders.pl/

    Szkoda, bo była to naprawdę impreza "z klimatem" (cokolwiek to znaczy ;-)
    Czarek, zdaje się, szykuje coś w nowej formule:

    http://bobrowy.strider.pl/

    Pożyjemy, to zobaczymy, co z tego wyjdzie... Szkoda tylko, że gdzieś po
    drodze zniknęło z sieci archiwum rajdu.

    W każdym bądź razie, trzymam kciuki, żeby Czarkowi się udało zrobić
    "nowego" Bobra, a dla Mad Maxa - duże podziękowania za te wszystkie
    poprzednie edycje rajdu (i świetne koszulki :-)

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 2. Data: 2015-03-29 20:27:18
    Temat: Re: Rajd Bobrowy w kryzysie :-(
    Od: w...@g...com

    W dniu piątek, 20 marca 2015 12:32:46 UTC+1 użytkownik Yorick napisał:
> [...]
    > "nowego" Bobra, a dla Mad Maxa - duże podziękowania za te wszystkie
    > poprzednie edycje rajdu (i świetne koszulki :-)

    Kryzysu raczej nie ma :)
    Drogi organizatorów się rozeszły...
    Oświadczenie Mad Maxa w tej sprawie na starej stronie rajdu:
    http://www.bobrowy.riders.pl/
    Zapisy na "Rajd Bobrowy" ruszają 1 kwietnia:
    http://bobrowy.strider.pl/rejestracja-rajdu
    zapraszam też na:
    https://www.facebook.com/bobrowy.strider

    archiwum zdjęć będę uzupełniał w wolnej chwili - moje prywatne archiwum jest dosyć
    bogate a i uczestnicy nadsyłają swoje.
    Pozdrawiam i zapraszamy!