  • 1. Data: 2015-03-20 01:17:07
    Temat: Zakup Cagiva Mito 125 r94 Po raz pierwszy stycznosc z 2T
    Od: SuchySony <ksylwek19@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, chcialbym podać pare pytań na temat tego motocykla
    ponieważ mam 16 lat i 164cm i nie wiem czy dam radę normalnie sięgać
    nogami do ziemi ??
    A moje drugie pytanko ponieważ nigdy nie mialem styczności z dwusuwami i
    nie wiem co i jak ?! Jakie mieszanki robic itd.
    I czy aby napewno opłaca mi się zakupić ten motocykl
    ma on już trochę lat, ale jak pojechałem do właściciela zobaczyć sprzęt to
    wyglądała jak nowa, calkowity brak spawu, przemalowań i innych wad.
    Proszę o pomoc za wszystko dziękuje :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2015-03-20 08:27:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-03-20 o 01:17, SuchySony pisze:
    > I czy aby napewno opłaca mi się zakupić ten motocykl
    Odpowiadam na część odnośnie opłacalności:
    niestety nie opłaca się kupować.
    Jedyny wyjątek, gdzie się to opłaca to zakup do zarobkowego rozwożenia
    pizzy. W pozostałych przypadka to niestety tylko koszty.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-03-20 11:51:15
    Od: SuchySony <ksylwek19@_NOSPAM_gmail.com>

    Jacek napisal

> [...]
    > Jedyny wyjątek, gdzie się to opłaca to zakup do zarobkowego rozwożenia
    > pizzy. W pozostałych przypadka to niestety tylko koszty.
    To zanczy ??
    Ponieważ opisie użytkowików nie są negatywne a pozytywne i mało pali a
    osiągi są genialne.

  • 4. Data: 2015-03-20 17:38:45
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.03.2015 o 11:51, SuchySony pisze:
    > Jacek napisal

    > To zanczy ?? Ponieważ opisie użytkowików nie są negatywne a pozytywne i
    > mało pali a osiągi są genialne.

    to znaczy, ze dopóki nie będziesz rozwoził pizzy żadnej kasy z tego nie
    wyciągniesz. Zawsze trzeba będzie dokładać czyli się nie opłaca

    --
    Arni