  • 1. Data: 2010-05-13 17:12:14
    Temat: Rapid Bike - tuningowy komp, szukam chetnych
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Bede kupowal RapidBike3 dla siebie. Szukam chetnych do zakupu zeby
    obnizyc koszty przesylki. Fajna rzecz, lepsza niz PowerCommander3.

    Glowne cechy: modyfikuje mape wtrysku, modyfikuje mape zaplonu i co
    dla mnie najwazniejsze - oferuje zmiany map z kierownicy np. sucho,
    deszcz (opcja). W opcji dostepny jest tez modul podobny do quick
    shiftera.

    Wiecej (w tym katalog dostepnych wersji) tutaj:
    http://web.dimsport.com/rapidbike/rapidbike.php#tab1

    Kto jest zainteresowany niech pisze na priva. Ewentualne pytania
    dotyczace ogolu tematu wrzucajcie tutaj.

    Najwazniejsze: cena jest dosc atrakcyjna - za Rapid Bike 3 trzeba
    zaplacic 450 EUR + 22%VAT + transport plus ewentualne opcje (z polska
    faktura). Przelacznik map to 30 lub 80 EUR.

    Dla porownania PC3 z ignition module to jakies 2800 i nie ma
    mozliwosci przelaczania map.

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-05-14 00:31:04
    Temat: Re: Rapid Bike - tuningowy komp, szukam chetnych
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > faktura). Przelacznik map to 30 lub 80 EUR.
    >
    > Dla porownania PC3 z ignition module to jakies 2800 i nie ma

    Ekhm, to instrument firmy TEXA nie bedzie lepszym rozwiazaniem jak juz
    chcesz sie bawic w diagnostyke i modyfikacje?

    http://www.texapoland.pl/prodotti_dett.asp?sez=dett&
    id=8

    Pzdr
    PS: w PC3r dalo sie ustawiac mapy na poszczegolne cylindry, nie wiem jak
    jest z PC5 ale podejrzewam ze podobnie.
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 3. Data: 2010-05-14 03:52:50
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Maj, 02:31, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:

    > Ekhm, to instrument firmy TEXA nie bedzie lepszym rozwiazaniem jak juz
    > chcesz sie bawic w diagnostyke i modyfikacje?
    > http://www.texapoland.pl/prodotti_dett.asp?sez=dett&
    id=8
    A on nie jest przeznaczony glownie pod diagnostyke?

    > PS: w PC3r dalo sie ustawiac mapy na poszczegolne cylindry, nie wiem jak
    > jest z PC5 ale podejrzewam ze podobnie.
    Owszem, PC5 to potrafi, ale z czternastka gada tylko PC3USB.

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-05-14 10:49:32
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 13/05/2010 19:12, doktorski wrote:
> [...]
    > faktura). Przelacznik map to 30 lub 80 EUR.
    >
    > Dla porownania PC3 z ignition module to jakies 2800 i nie ma

    PC5 299$ :) i ma mozliwosc przełączania map

    --
    mysiar

  • 5. Data: 2010-05-14 11:23:06
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Maj, 12:49, mysiar <p...@W...pl> wrote:

    > PC5 299$ :) i ma mozliwosc przełączania map
    A w Polsce? No.

    pzdr, dr
    14/525

  • 6. Data: 2010-05-14 13:42:44
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 14/05/2010 13:23, doktorski wrote:

    > A w Polsce? No.

    1539 zł brutto
    www.ptm.pl

    --
    mysiar

  • 7. Data: 2010-05-14 18:47:09
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Maj, 15:42, mysiar <p...@W...pl> wrote:

    > 1539 zł bruttowww.ptm.pl
    To i tak zdecydowanie za duzo jak na modul, ktorego nie moge uzyc w
    moim motocyklu.

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-05-15 20:13:10
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    doktorski wrote:

    > Dla porownania PC3 z ignition module to jakies 2800 i nie ma
    > mozliwosci przelaczania map.

    Jest, tylko trzeba dokupic takietam pudeleczko.
    K.