  • Data: 2011-04-02 21:21:30
    Temat: Re:
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 02 Apr 2011 20:52:03 +0200, Shrek wrote:

    >Zlewam. A bo co?

    Nie, no nic, choc tatus mi zawsze powtarzal - trzymaj duzy odstep od
    tego przed toba, ale jeszcze wiekszy od tego za toba :-)

    Ale jak zlewasz to to tiry wyprzedzaja osobowke :-)

    >No dobra- skoro tak argumentujesz, że TIRy są lepsze od koleji, bo można
    >łamać ograniczenia, to ja proponuje pójść dalej. Po co ktoś ma się jebać
    >z jakimiś TIRami żeby zarobic, jak można po prostu zajumać bilety NBP?

    biletami nbp sie nie najesz ani nie ubierzesz.

    Problem w tym ze tiry wolne, ale kolej jeszcze gorsza.
    A jak pomysle ze mam wyslac towar koleja, ale trzeba go zawiezc na
    stacje, przeladowac, potem bedzie jechal nie wiadomo jak dlugo, potem
    mi zadzwonia ze dojechal, ze koniecznie natychmiast musze go odebrac,
    bo za dwie godziny naliczaja postojowe, znow przeladowac, dowiezc -
    to ja to p*, zanim to wszystko sie zalatwi to tir juz bedzie dawno i
    klienta. Kontenery - to znow stacja nie moze byc byle jaka, bo trzeba
    dzwigi, plac skladowy - czyli moze bedzie o 50km, a moze blizej, ale
    na drugi koniec miasta, na stacji bedzie kolejka.

    Moze kiedys PKP stanie na wysokosci zadania, wystarczy jeden telefon,
    podjedzie tir, zabierze kontener, na drugi dzien dostawi na plac
    klienta, i nic po drodze nie zginie.

    Na razie koleja to sie dobrze wegiel do elektrowni przewozi.

    >Tak, tak, a łyżka na to... Czerwone światła i przejazdy kolejowe też
    >zlewają?

    Ale tych swiatel to ile - 20 chyba nie zlicze w trasie.

    J.