  • Data: 2014-12-20 23:43:16
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    news:m74sk8$d9p$1@node2.news.atman.pl...

    > Ach, rowniej rozlozona, to juz mamy postep. No jest nadzieja, swiatelko
    > w tunelu :) .....a tymczasem co sadzi o tym wypadku sama policja:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=I9KXtcKjR8s

    Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...

    > Zrobilem to celowo ale nie, zeby robic z ciebie kompletnego kretyna, tylko
    > zebys nie ciagnal tego dalej bo mam wrazenie, ze zwyczajnie bawisz sie w
    > trolla :)

    Po prostu wymieniamy poglądy.

    Według mnie artykuł 53 wyraźnie stanowi że pojazd uprzywilejowany
    ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
    tu jest niejasnego, takie są fakty. Różnimy się co do interpretacji tego
    co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...

    Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
    trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
    czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.

    Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
    "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.