-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sun, 28 Dec 2014 14:44:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m7p1ef$hlq$1@node1.news.atman.pl>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m752lb$aq2$2@usenet.news.interia.pl>
<m752t3$te9$1@node1.news.atman.pl> <m754ft$fot$1@dont-email.me>
<m7553d$vj4$1@node1.news.atman.pl> <m757a1$qgn$1@dont-email.me>
<m775tj$592$1@node1.news.atman.pl> <m777jo$k12$1@dont-email.me>
<m77afk$b8e$1@node1.news.atman.pl> <m77msl$os4$1@mx1.internetia.pl>
<m79q4i$2g4$3@node1.news.atman.pl> <m79rkt$vv9$1@mx1.internetia.pl>
<m79qmp$34s$1@node1.news.atman.pl> <m79trs$1e1$1@usenet.news.interia.pl>
<m79vd2$nav$1@node2.news.atman.pl> <m7aj49$eml$1@mx1.internetia.pl>
<m7b2p2$qv2$2@node2.news.atman.pl> <m7cer9$qck$1@mx1.internetia.pl>
<m7cf64$apo$1@node2.news.atman.pl> <m7clqj$ii1$1@mx1.internetia.pl>
<m7clu3$i61$1@node2.news.atman.pl> <m7cp2o$tki$1@mx1.internetia.pl>
<m7dmjj$hip$1@node2.news.atman.pl> <m7i0sf$ik7$1@mx1.internetia.pl>
<m7j0ht$vpd$1@node2.news.atman.pl> <m7nbbt$nmr$1@usenet.news.interia.pl>
<m7of2o$i44$1@node2.news.atman.pl> <m7oqln$so4$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1419774223 18106 83.142.198.226 (28 Dec 2014 13:43:43
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Dec 2014 13:43:43 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <m7oqln$so4$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2553259
[ ukryj nagłówki ]On 2014-12-28 12:48, mk4 wrote:
>> Podobnie jak silniejszym. To jeszcze raz zapytam - jesteś za
>> napierwszeństwem TIRów? Jak nie, to cała reszta twojego wywodu jest o
>> kant dupy potłuc.
>
> Twoje mieszanie TIRow do calej sprawy jest zupelnym nieporozumieniem bo
> nie trafia w fakty, ktore opisuje.
Dlaczego analogia do pociągów jest trafiona, a do TIRów nie?
> Sa jeszcze inne istotne przeslanki ale nie bede tego rozwijal bo to nie
> grupa przyrodnicza.
>
> Znow zwroc uwage, ze to co w przypadku kierowcy moze byc znaczne
> utrudnione w przypadku pieszego jest znow odwrocone i naturalnie dla
> niego latwe.
Jak masz kłopoty z zauważaniem pieszych, to może nie powinieneś prowadzić?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.14 16:54 WS
- 28.12.14 17:30 Shrek
- 05.01.15 22:09 jerzu
- 05.01.15 23:25 re
- 05.01.15 23:29 masti
- 06.01.15 03:10 niusy.pl
- 06.01.15 18:07 re
- 06.01.15 18:02 masti
- 06.01.15 19:09 masti
- 07.01.15 19:52 re
- 07.01.15 19:57 masti
- 07.01.15 20:48 re
- 07.01.15 20:55 masti
- 07.01.15 23:26 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=