  • Data: 2005-09-01 19:45:46
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, tu się nie dokopałem.
    > Tym niemniej dalej się będę upierał że informacje o limitach w chello
    > są - nieprzypadkowo - bardzo dobrze zabunkrowane.
    > No, ale wygląda na to że rzeczywiście ta wersja będzie bez limitu...
    > co szczerze mówiąc dziwi mnie zdziebko.
    >
    > richie
    ja bym sie raczej zastanawial jak dlugo bedzie bez niego

    poza tym zastanawiam co ktos zrobi z tymi 12Mb/s

    p2p nie pojdzie z taka predkoscia raczej - przeciez malo kto ma takie
    lacza - poza laczami akademickimi (wiekszosc to lacza niesymetryczne),
    poza tym momentalnie zapcha sie upload i z downloadu nici.

    moze uda sie to z serwerow - onet.pl/wp.pl z plikami - ew. ftpa chello,
    ew. repozytoria zagraniczne - wowczas pliki zostana sciagniete szybko,
    pasmo sie zwolni po sciagnieciu.

    Nie problem dac klientowi 12 Mb/s - daj mu zasoby zeby mogl od czasu do
    czasu wykorzystac pelne 12 Mb/s.

    W chello zdaje sie ze juz teraz zapycha sie lacze do TPSA w szczycie,
    lacza to innych operatorow + peeringi sa relatywnie tanie. Szkielet tez
    da sie zbudowac.

    Ciezko mi uwierzyc w rzetelnosc tej oferty -ale podejrzewam ze czas ja
    zweryfikuje.

    Kolega ma 4Mb/s do Chello i nie byl w stanie calkowicie wysycic tego
    lacza. Co bedzie z 12Mb/s na sek.