  • Data: 2014-09-07 09:59:54
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ja jestem w tej drugiej grupie, więc zapewne tak.

    Czy aby na pewno?
    To ze jezdzisz agresywnie zamiast płynnie robi z ciebie mistrza a ze mnie
    kapelusznika?

    > Skąd wiesz?
    > Robiłeś badania trakcyjne 10 letnich opon?
    > Bo ci co robili, raczej twierdzą coś innego.

    Mozesz wskazac te badania?
    Zdarza mi sie jezdzic na takich oponach i nie widze róznicy.
    Zapewne różnice wyjda przy jakims agresywnym sposobie jazdy, awaryjnym
    hamowaniu etc ale przy płynnej, spokojnej jezdzie? Jakos nie wierze, zeby
    któres badanie to uwzgledniało.