  • Data: 2014-09-01 13:15:40
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-01 00:02, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ale, że przestępcy upodobali sobie jazdę samochodami ?

    Przestępcę to trzeba ścigać, gonić, a nie kreować. Metodami żeby uczciwi
    ludzie na tym nie cierpieli. To jest jakiś obłęd! 3 razy mnie
    kontrolowali w ciągu kilku godzin w tym samym miejscu, ci sami
    policjanci. Zrozumiałe gdyby chodziło o obławę na jakiegoś bandytę, ale
    oni to robią standardowo, od bardzo dawna..