    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Date: Wed, 29 Sep 2010 11:04:49 +0100

    "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> wrote in message
    news:4ca30d92$0$21001$65785112@news.neostrada.pl...

    > No i tyle. Teraz niech mi ktoś wyjaśni zalety kupowania nowego samochodu,
    > (bo z pewnością nie ekonomia, ekologia, spalanie itp), czy ew. określanie
    > 8-10 letnich samochodów
    > złomkami.....

    gr - jeden idzie do sklepu po nowe ciuchy, inny cieszy sie bo w lumpexie
    wyrwal prawie nowe jeansy za piec zlotych. Jeden kupi nowy dom, inny cos
    starszego, co prawda do remontu ale taniej wyjdzie. Jeden kupi nowy TV,
    drugi w komisie da polowe tej ceny, a przeciez film tez da sie obejrzec.

    Kazdy ma inne priorytety i potrzeby, jeden chce taniego mesia, inny woli
    miec pewnosc ze nie byl skladany z przystanku, a w fotele przez 10 lat nie
    pierdzial taryfiarz po 15 godzin dziennie.

    Nawet moje dziecko rozumie, ze ludzie sa rozni.

    Pozdrawiam
    Kamil