eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne › Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!eweka.nl
    !lightspeed.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!
    voer-me.highwinds-media.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.iad.highwinds-m
    edia.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highw
    inds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "maverik" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
    Date: Tue, 24 Sep 2013 14:29:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18645
    Lines: 12
    Message-ID: <52418673$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.147.125
    X-Trace: 1380025971 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2218 79.191.147.125:25573
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1792
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663080
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jaka jest przyczyna, że zdecydowana większość produkowanych obecnie
    > najmniejszych silników do jednośladów (tj. takie o poj.ok 50ccm) to
    > 4-suwy, mimo, ze 2-takty konstrukcyjnie są prostsze, osiągi maja lepsze, w
    > wykonaniu powinny być tańsze a ich być może nieco większe koszty
    > eksploatacji (choć niekoniecznie,- bo odpada konieczność regulacji
    > zaworów) MZ to nie argument?

    bo ktoś musi zarabiać, 2t są bezawaryjne, bez serwisu przejeżdżają 50 kkm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: