eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne › Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "maverik" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <522db8ff$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: 2-takt vs 4-takt,- pytanie teoretyczne
    Date: Tue, 24 Sep 2013 14:34:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18645
    Lines: 36
    Message-ID: <524187b7$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.147.125
    X-Trace: 1380026295 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1218 79.191.147.125:26107
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663081
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l0nn4f$f83$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Dwusuwy:
    > 1. Większe jednostkowe zużycie paliwa, zwł. w warunkach nieustalonych

    podobne bądź minimalne większe, załóż jednak że w 2T masz teoretycznie 2
    razy wiekszą moc z tej samej pojemności

    > 2. Mniejsza jest czystość spalin

    niestety

    > 3. Większe zużycie oleju silnikowego

    2 T nie ma oleju silnikowego

    > 4. Większy hałas (trudniejszy do wyeliminowania)

    biorąc np MZ która miała swoje osiągi głównie dzięki wydechowi nie wiem o
    czym piszesz, Rowenta 2000W chodzi głośniej

    > 5. Prostota rozrządu tłokowego daje symetrię w rozrządzie, co nie jest
    > optymalne, a przepustnica obrotowa (jak w silniku P63 w Trabancie)
    > zwiększa hałas

    system YPVS Yamahy, RD 350, najprecyzyjniej chodzący silnik jaki miałem, a
    miałem 20 motocykli

    > 6. Nierównomierne obroty przy małych obciążeniach.

    bo? jak wyżej, silnikiem 2 T też da sie sterować

    pozdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: