  • Data: 2009-01-07 18:25:10
    Temat: Re: 250 a niby motorower?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >zmiany. tak czy inaczej jest to przekret, ktory skutkowac moze
    >odpowiedzialnoscia karna za poslugiwanie sie falszywymi dokumentami
    >(tlumczenie "nie wiedzialem" ma marne szanse powodzenia), a w razie

    szczerze nie sadze. IMO skonczyloby sie na niskiej szkodliwosci spolecznej,
    wytlumaczeniem ze juz sie taki kupilo i praktycznie brakiem
    odpowiedzialności

    >klopotow np. wypadku - skutkuje m.in. brakiem odpowiedzialnosci
    >ubezpieczyciela (tzn. ubezpieczyciel bedzie dochodzil zwrotnie
    >wyplaconego odszkodowania). IMO nie warto, ale sa ludzie, ktorym sie
    >wydaje ze nic zlego ich spotkac nie moze...

    ile znasz przypadków mierzenia pojemnosci silnika przez ubezpieczyciela??
    Pewnie sporo...

    Ja z mojego skromnego doświadczenia obserwuję że ubezpieczyciel (o ile
    policja na miejscu wypadku nie stwierdzi ze pojazd był niesprawny albo
    kierowca pijany) nawet nie fatyguje sie zeby obejrzec pojazd ktory
    spowodowal wypadek tylko wypaca odszkodowanie i przyzyla info o wyplaconej
    kwocie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk