eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm28 luty 2017 - ostatni dzień zakupu taniego Internetu w Orange › Re: 28 luty 2017 - ostatni dzień zakupu taniego Internetu w Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer02.ams1!peer.am
    s1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!
    futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Subject: Re: 28 luty 2017 - ostatni dzień zakupu taniego Internetu w Orange
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <58b457f4$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o96gjf$ajo$1@node2.news.atman.pl>
    From: Singapur <r...@z...cz>
    Date: Wed, 1 Mar 2017 18:21:08 +0100
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o96gjf$ajo$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <58b70339$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: public-gprs359620.centertel.pl
    X-Trace: 1488388922 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 37.47.36.5:18352
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 4180260084
    X-Received-Bytes: 3579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1080933
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.03.2017 o 13:59, Liwiusz pisze:
    > Na forum użytkownik donosi, ze już dziś nie ma faktycznej możliwości
    > włączenia tego pakietu (chyba że uda się na drodze reklamacyjnej).

    W dniu dzisiejszym zamierzałem uruchomić bonus na karci sim. Po wysłaniu
    SMS z treścią BONUS na numer 80028, otrzymałem komunikat, że termin się
    skończył i bonus możliwy był do odebrania do końca lutego. Co oczywiście
    jest bzdurą.

    Natychmiast napisałem reklamację. Po około 2,5 godzinie, otrzymałem
    wiadomość SMS o zmianie mojej taryfy na taryfę promocyjną, a chwilę
    później otrzymałem wiadomość email o poniższej treści:


    Dzień dobry,

    otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło przyznania Bonusu za
    rejestrację numeru.

    Serdecznie przepraszamy za błąd systemowy. Uznaliśmy reklamację.
    Skutecznie załatwiliśmy Pana sprawę: w dniu 01.03.2017 przyznaliśmy
    bonus w postaci 1000 zł na konto promocyjne i 100 GB danych ważny do
    31.03.2017.

    Środki na koncie promocyjnym można wykorzystać na połączenia głosowe do
    sieci komórkowych i stacjonarnych, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci
    komórkowych oraz Internet w sieci Orange. Bonusu nie można wykorzystać
    na zakup pakietów i usług, usługi o podwyższonej opłacie oraz na
    połącznia, SMSy, MMSy międzynarodowe i w roamingu.

    Ilość minut dostępnych na Koncie promocyjnym do wszystkich można
    sprawdzić tylko kodem USSD *124*#. Sprawdzając stan konta przy aktywnym
    bonusie za rejestrację, w treści wiadomości nie mieści się cała
    informacja (wiadomość może wydawać się na niedokończoną, bez informacji
    o stanie konta bonusowego. W celu otrzymania informacji należy odesłać
    SMS o treści 0. Pakiet 100 GB sprawdzi Pan wysyłając SMS o treści ILE
    DANYCH pod numer 901 (koszt SMS-a 20 gr) lub bezpłatnie po zalogowaniu w
    aplikacji lub na stronie Mój Orange.

    Dziękujemy za zaufanie.

    Pozdrawiamy,
    Orange
    XXXXX XXXXX, Doradca ds. Klienta

    Podstawa prawna: art. 106 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo
    telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800); Regulamin Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych; Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania
    reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie
    dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy
    reklamującym jest konsument dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w
    art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004 r.
    (postępowanie mediacyjne i polubowne).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: