eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming3d -> 2d › Re: 3d -> 2d
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!i9no751968qa
    p.0!news-out.google.com!gf5ni37485490qab.0!nntp.google.com!i9no751967qap.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 3 Dec 2012 05:49:07 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.60.204.200;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.60.204.200
    References: <6...@g...com>
    <k9dein$n8l$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <k9goed$5sk$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: 3d -> 2d
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 03 Dec 2012 13:49:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2861
    Lines: 74
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:201395
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 14:28:48 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
    > poki co z samego bresenhama rozumiem tylko tyle
    >
    > ze startuje sie od gornego punktu
    >
    >
    >
    > np
    >
    >
    >
    > 0,8
    >
    >
    >
    > i wykonuje w wiekszosci operacje +1 -1
    >
    > przy czym czasem tylko +1 0 i czasem tylko 0 -1
    >
    >
    >
    > np dla okregu o promieniu 8 (ktory sklada sie z 48 punktow) wysterczy policzyc
    tylko 6 punktow
    >
    >
    >
    > 0,8 -> 1,8 -> 28 ->
    >
    > 37 -> 47
    >
    > -> 56
    >
    >
    >
    > a dalszy ciag w tym zeby dokonczyc cwiartke (65 74 73 82 81 80 jest juz z
    symetrii
    >
    >
    >
    > teraz chce tez doliczyc wspolrzedna z do tych wynikow (tak jak przy grafice z
    voxeli tj cos w rodzaju lego) (tez bressenhamem by bylo szybko)

    przy okazji ile to powinno byc jesli dla 8 kolko wyglada tak

    // XXX
    // XXXXX
    // XXXXXX
    // XXXXXXX
    // XXXXXXXX
    // XXXXXXXX
    // XXXXXXXXX
    // XXXXXXXXX
    // XXXXXXXXX

    (co wzialem z netu), to z symetrii wiadomo
    jakie beda wysokosci przy osi

    // 2??
    // 4????
    // 5?????
    // 6??????
    // 7???????
    // 7???????
    // 8????????
    // 8????????
    // 888776542


    ale co tam ma byc w srodku to nie wiem

    (male kulki bym sobie spokojnie stablicował
    bo malych kulek jest duzo i bylby pewnie pewien speedup ale potrzebuje tez poprawnego
    algorytmu)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: