  • 1. Data: 2023-10-31 12:01:53
    Temat: sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Napisałem w C++ obfuskator języka PHP. Chciałbym sprawdzać w C++ czy
    obfuskowany projekt nie dotyczy pornografii, satanizmu, narkotyków,
    przemocy, prostytucji, etc. Jak? Skąd wziąć bazy słów kluczowych dot.
    tych zagadnienień (najlepiej angielskich słów kluczowych, ale im więcej
    języków tym lepiej - moja aplikacja jest międzynarodowa).

  • 2. Data: 2023-10-31 18:20:15
    Temat: Re: sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/10/2023 12:01, Jivanmukta wrote:
    > Napisałem w C++ obfuskator języka PHP. Chciałbym sprawdzać w C++ czy
    > obfuskowany projekt nie dotyczy pornografii, satanizmu, narkotyków,

    Z czystej ciekawości: jak wygląda projekt w PHP dotyczący satanizmu?
    Konkretnie jak wygląda kod źródłowy PHP dotyczący satanizmu? Tablice
    zaczynają się od 666?

  • 3. Data: 2023-11-01 03:13:30
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    On 31.10.2023 18:20, heby wrote:

    > Z czystej ciekawości: jak wygląda projekt w PHP dotyczący satanizmu?
    > Konkretnie jak wygląda kod źródłowy PHP dotyczący satanizmu? Tablice
    > zaczynają się od 666?

    Ja mam zamiar badać HTML w widokach, a nie kod PHP.

  • 4. Data: 2023-11-01 15:21:37
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/11/2023 03:13, Jivanmukta wrote:
    > Ja mam zamiar badać HTML w widokach, a nie kod PHP.

    Skoro masz badać wynikowy HTML to skąd się wziął w treści C++ i PHP? Co
    to kogo obchodzi, co go generuje? Nie widzę związku między C++ a HTML.

    https://github.com/SrikantShubam/WebSite-Classifier

  • 5. Data: 2023-11-03 06:54:37
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    On 1.11.2023 15:21, heby wrote:
    > Skoro masz badać wynikowy HTML to skąd się wziął w treści C++ i PHP? Co
    > to kogo obchodzi, co go generuje? Nie widzę związku między C++ a HTML.

    Bo na pomysł badania HTMLa wpadłem pomiędzy napisaniem pierwszego a
    drugiego posta.

  • 6. Data: 2023-11-16 08:27:23
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Znalazłem listy słów i zaimplementowałem rozwiązanie ale mam problem z
    testowaniem: ściągnąłem przy pomocy httrack przykładową witrynę z porno,
    ale potrzebuję raczej kod w PHP MVC bo potrzebuję przetestować widoki.
    Tzn mój obfuskator ma opcję --views=views_dir. Nie udało mi się znaleźć
    takiego kodu w Google a ChatGPT odmówił pomocy. Skąd wziąć taki kod?