    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Date: Wed, 1 Jan 2014 20:20:25 +0000 (UTC)

    On Wed, 01 Jan 2014 21:02:47 +0100, Artur Maśląg wrote:
    > Nie wiem, widzę brak logiki (i wyobraźni) w jego wypowiedziach (prócz
    > tego o czym napisałem powyżej). Pomijając jego pomysły o "Jestem jak
    > najbardziej za tym, żeby użynać kutasy gwałcicielom", to zastanawia mnie
    > jednak brak jakiegokolwiek pomysłu na poprawę bezpieczeństwa w ruchu
    > drogowych.

    Mam całą masę pomysłów jak poprawić bezpieczeństwo w ruchu drogowym, jak
    chcesz chętnie możemy o tym porozmawiać w osobnym wątku. Tylko zdaje się,
    że ostatnio zabrakło Ci argumentów...

    > Obcięcie łap czy 'kutasa' pojedynczemu osobnikowi nie ma
    > efektu społecznego, o który walczymy. Publiczne egzekucje? Hmmm, to nie
    > działa 'przecież mi się nie zdarzy'...

    Artur, ale co Ty za przeproszeniem pieprzysz. Akurat gwałt to jedna z
    najgorszych zbrodni jaką mężczyzna może wyrządzić kobiecie. Tak
    makabryczny akt powinien być karany równie makabrycznie, żeby wśród
    potencjalnych "przecież mi się nie zdarzy" na samą myśl był już popłoch.

    Tomek