  • 1. Data: 2014-01-01 15:03:05
    Temat: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    cyt:
    W Kamieniu Pomorskim, na ul. Szczecińskiej, *z nieustalonych przyczyn*
    samochód bmw wjechał w grupę ośmiu osób. Pięć osób zginęło na miejscu. W
    wyniku tego tragicznego wypadku zostało też rannych troje dzieci .
    ---------
    BMW, 5 trupów, dzieciaki w ciężkim stanie, progi zwalniające i pewnie
    ograniczenie do 30-40km/h, a tu naskrobał "z nieustalonych przyczyn" Debil.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Samochod-wjec
    hal-w-grupe-osob-5-osob-zginelo-na-miejscu,wid,16295
    725,wiadomosc.html?ticaid=111f1f

    Skurwysyny odbierają prawa nabyte do PJ bezterminowych, bo
    bezpieczeństwo najważniejsze. Tylko ile jest wypadków z tytułu
    podeszłego wieku a ile z tytułu takich debili jak wyżej. Ręce opadają co
    się w tym kraju dzieje.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2014-01-01 15:19:01
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > bezpieczeństwo najważniejsze. Tylko ile jest wypadków z tytułu
    > podeszłego wieku a ile z tytułu takich debili jak wyżej. Ręce opadają co

    Zaraz się dowiesz z komentarzy, że winni są: zarządca drogi, który
    czegoś nie dopilnował, piesi, który niewystarczająco uważali.

    Piotr

  • 3. Data: 2014-01-01 15:35:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 15:19:01 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Zaraz się dowiesz z komentarzy, że winni są: zarządca drogi, który
    > czegoś nie dopilnował, piesi, który niewystarczająco uważali.

    Winny był próg zwalniający który przy, całkiem rozsądnej w terenie
    zabudowanym, prędkości 140km/h spowodował utratę panowania nad kierownicą,
    przez delikatnie wczorajszego (zaledwie 2 promile) kierowcę.

  • 4. Data: 2014-01-01 15:39:37
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Już jest 7 ofiar śmiertelnych. Jest to drugi wypadek ze skutkiem śmiertelnym
    odkąd wyremontowano tą ulicę. Początkowo mieliśmy tu 3 progi zwalniające
    jeden za drugim, co powodowało, że wielu kierowców po minięciu ostatniego
    wciskało gaz do dechy. Teraz jest ok, więc na drogę zwalić winy nie można.

    But jednej z ofiar znalazł się 50 m od miejsca wypadku

    z powodu braku SOR w kamieńskim szpitalu ofiary musiały być transportowane
    do Szczecina (jazda alarmowa to minimum 1 h)

  • 5. Data: 2014-01-01 15:43:27
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    http://www.youtube.com/watch?v=CXSE1wVubpM&feature=y
    outu.be

  • 6. Data: 2014-01-01 15:45:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zhbick" <k...@s...de> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > ostatniego wciskało gaz do dechy. Teraz jest ok, więc na drogę zwalić winy

    Skoro kierujący był nawalony, to nie ma sensu szukać winy gdzie indziej.

  • 7. Data: 2014-01-01 15:59:03
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Tragedia, brak słów normalnie....

    Przypomnijcie mi proszę, dlaczego w nie odbiera się dożywotnio PJ
    wszystkim przyłapanym choć raz na jeździ po pijaku? Dodatkowo dla
    otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i powiedzmy
    1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    Tomek

  • 8. Data: 2014-01-01 16:08:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i powiedzmy
    > 1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    Bo jest przyzwolenie społeczne żeby chlać i jechać.
    Nawet na tej grupie co rusz ktoś postuluje, aby na coś takiego zezwolić,
    jeśli wypiło się nieco mniej.

  • 9. Data: 2014-01-01 16:16:27
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-01-01 15:59, Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    > otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i powiedzmy
    > 1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    Z tego samego powodu, dla którego złodziejowi nie obcina się rąk,
    gwałcicielowi nie użyna się kutasa a pieszemu przechodzącemu na
    czerwonym nie wyłupi się oczu.

    Dotarło do twojego pustego łba, Tomaszu?

    JK

  • 10. Data: 2014-01-01 16:17:35
    Od: rAzor <n...@c...krowicyckom.com>

    Dnia 2014-01-01 15:59, Użytkownik - Tomasz Stiller napisał::
> [...]
    > otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i powiedzmy
    > 1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    Żeby uchronić takich jak ty przed "incydentalnym przypadkiem" i
    dożywotnią jazdą MPK. :-)
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.