  • Data: 2014-01-01 22:27:31
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-01 22:20, Tomasz Stiller pisze:

    > Myślałem, że oczywistym jest, że masz zadzwonić jak będziesz _świadkiem_
    > takiego zachowania. Nikt przecież nie każde Ci śledzić delikwenta.

    "Takie rodzinne przypadki są zawsze bardzo trudne. Jeśli wyczerpaliście
    wszelkie znane Wam możliwości perswazji, to obawiam się, że faktycznie
    nie pozostaje nic innego jak powiadomienie Policji - zanim delikwent
    nawet nieumyślnie spowoduje tragedię."

    Droga policjo, szwagier Kowalski Jan ma samochód i pewnie nim
    po pijaku gdzieś pojedzie...