  • Data: 2014-09-02 22:06:19
    Temat: Re: 636 po wypadku, nie odpala
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-02 21:44, trunek7 pisze:
    > Witam, zakupiłem uszkodzoną 636 z 2006r, chce spróbować swoich sił i ją
    > odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel
    > od licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to
    > prawda?).

    Nie wiem jak Kawa ale zarówno VFR jak i CBR odpalały bez zegarów.

    > Proszę o rady co szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że
    > moduł po wypadku blokuje wszystkie czynności i trzeba go wymienić

    Zacząłbym od oczywistości - czujnik przechyłu (ten co rozłącza zapłon
    przy wywaleniu moto na bok, powinien być gdzieś przy zegarach/główce
    ramy), czujnik przy kosie, wyłącznik zapłonu na manetce, przycisk
    startera (też potrafi zaśniedzieć, a co). Dopiero potem panikować :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj