  • 1. Data: 2014-09-02 21:44:33
    Temat: 636 po wypadku, nie odpala
    Od: trunek7 <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, zakupiłem uszkodzoną 636 z 2006r, chce spróbować swoich sił i ją
    odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel od
    licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to prawda?).
    Czy jest szansa odnaleźć schemat podłączenia kabli pod licznik, żebym mógł
    złożyć tą kostkę, może ktoś mógłby wysłać mi zdjęcie? Proszę o rady co
    szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że moduł po wypadku blokuje
    wszystkie czynności i trzeba go wymienić i usunąć błędy w komputerze
    (wiem, że podłączenie do komputera to kosztowana sprawa więc najpierw chcę
    spróbować wyeliminować pozostałe możliwości). Kolejna legenda o której
    słyszałem to immobilaizer, który blokuje wszystkie czynności. Proszę o
    jakieś rady. Dodam, że prąd dochodzi kierunki się świecą, tylna lampa
    również + klakson.

  • 2. Data: 2014-09-02 22:01:06
    Temat: Re: 636 po wypadku, nie odpala
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "trunek7" <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > blokuje wszystkie czynności. Proszę o jakieś rady. Dodam, że prąd
    > dochodzi kierunki się świecą, tylna lampa również + klakson.

    Chłopie, po chuj kupujesz trupa, skoro nie masz ani pieniędzy ani wiedzy,
    żeby cokolwiek przy tym trupie zrobić?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-09-02 22:06:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-09-02 21:44, trunek7 pisze:
> [...]
    > odbudować. Jednak po pierwsze rozrusznik nie reaguje i mam urwany kabel
    > od licznika(słyszałem teorię, że bez licznika nie odpali, czy to

    Nie wiem jak Kawa ale zarówno VFR jak i CBR odpalały bez zegarów.

    > Proszę o rady co szukać dalej, słyszałem jakieś legendy, że
    > moduł po wypadku blokuje wszystkie czynności i trzeba go wymienić

    Zacząłbym od oczywistości - czujnik przechyłu (ten co rozłącza zapłon
    przy wywaleniu moto na bok, powinien być gdzieś przy zegarach/główce
    ramy), czujnik przy kosie, wyłącznik zapłonu na manetce, przycisk
    startera (też potrafi zaśniedzieć, a co). Dopiero potem panikować :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2014-09-02 22:16:19
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Chłopie, po chuj kupujesz trupa, skoro nie masz ani pieniędzy ani wiedzy,
    > żeby cokolwiek przy tym trupie zrobić?
    Oj Grzybol, Grzybol - Ty się chyba nigdy nie zmienisz - nigdy nie kupiłeś
    czegoś zbędnego do życia pod wpływem impulsu?
    Sam pamiętam czasy, kiedy kupiłem uszkodzony wzmacniacz (jakaś AIWA pewnie
    przywieziona z "wystawki"), bo się naprawi. :)
    Młody byłem, uczeń na garnuszku rodziców. Potem oczywiście sprzęt przeleżał
    w piwnicy długie lata i został zutylizowany, ale
    radość z zakupu była.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-09-02 23:28:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Młody byłem, uczeń na garnuszku rodziców. Potem oczywiście sprzęt
    > przeleżał w piwnicy długie lata i został zutylizowany, ale
> [...]

    Kupiłem w życiu milion niepotrzebnych rzeczy, ale nigdy się nikogo nie
    pytałem co z tym zrobić:-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2014-09-03 08:16:15
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 września 2014 23:28:55 UTC+2 użytkownik Grzybol napisał:
    > U�ytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisa� w wiadomo�ci

    > Kupi�em w �yciu milion niepotrzebnych rzeczy, ale nigdy si� nikogo nie
    >
    > pyta�em co z tym zrobi�:-)
    >

    > --
    >
    > Grzybol

    Niektórzy nie mają piwnic ;)

  • 7. Data: 2014-09-03 09:38:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-02, trunek7 <kamilthrun@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> [...]
    > słyszałem to immobilaizer, który blokuje wszystkie czynności. Proszę o
    > jakieś rady. Dodam, że prąd dochodzi kierunki się świecą, tylna lampa

    Wystarczy w Google wrzucic "636 gauges pinout" zeby znalezc np. taki obrazek:
    <http://i.imgur.com/qqJAs.png>.

    Wychodzi na to, ze dopiero zegary od 2007 maja polaczenie z ECU a i tak
    pewnie jest to polaczenie w jednym kierunku - do zegarow. Wiec zegary na
    sam poczatek sobie mozesz spokojnie darowac.

    Dalej to szukaj czujnika polozenia motocykla, moze jest rozbity a moze
    go w ogole nie ma po dzwonie, pozniej dokladnie obejrzyj polaczenia
    manetek - w prawej sprawy zwiazane z wlacznikiem zaplonu/przyciskiem
    startera, w lewej z czujnikiem sprzegla, zobacz tez czujnik stopki bocznej.

    Najlepiej sciagnij serwisowke, otworz na rozdziale "Electrical system"
    i po kolei wszystko sprawdzaj.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-09-03 15:18:56
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 3 września 2014 09:38:10 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > Najlepiej sciagnij serwisowke, otworz na rozdziale "Electrical system"
    >
    > i po kolei wszystko sprawdzaj.

    Niby sprytny sposób żeby się gościa pozbyć na parę miesięcy, ale nie z tym
    pokoleniem, oni wierzą że że sieci można wszystko bez własnego wysiłku.

    KJ