  • 1. Data: 2014-10-05 22:09:43
    Temat: 7 Rajd Żarnowiecki
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W ten weekend, braliśmy udział w 7 Rajdzie Żarnowieckim.
    Udało się wygrać klasę gość, w której startują zawodnicy z licencjami
    rajdowymi.

    Fajne było to, że organizator klasie gość pozwolił jechać odcinkami
    pozbawionymi spowalniających szykan:
    https://www.youtube.com/watch?v=QoyBA1RBEcw
    https://www.youtube.com/watch?v=trvDzxY51eA

  • 2. Data: 2014-10-06 17:19:55
    Temat: Re: 7 Rajd Żarnowiecki
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-05 22:09, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > rajdowymi.
    >
    > Fajne było to, że organizator klasie gość pozwolił jechać odcinkami

    Lubię oglądać Twoje filmy.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-10-06 18:25:02
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Tak, widać że radzisz sobie z autkiem ;)

    Tylko już trochę strasznie się robić zaczyna...
    ... bo prędkości niemałe, drzewa blisko, jakaś
    guma i inny psikus i może być ciepło.

  • 4. Data: 2014-10-08 23:19:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-06 17:19, Marcin N pisze:

    > Lubię oglądać Twoje filmy.

    Miło przeczytać i tym bardziej miło wrzucać kolejne :)

  • 5. Data: 2014-10-08 23:25:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-06 18:25, Aleksander pisze:
    > Tak, widać że radzisz sobie z autkiem ;)
    >
    > Tylko już trochę strasznie się robić zaczyna...
    > ... bo prędkości niemałe, drzewa blisko, jakaś
    > guma i inny psikus i może być ciepło.

    No taka specyfika rajdów na pomorzu, że prędkości są spore - nie ma gór
    to i nie ma krętych dróg.
    Rajd Baltic Cup (zwany też Rajd Kaszub, Rajd Lotos, Rajd Bałtyku)
    rokrocznie z całego kalendarza RPP i RSMP miał najwyższe prędkości, a
    zawodnicy byle jakimi autami robili wyższe średnie prędkości niż
    kierowcy mistrzostw świata w rajdach WRC :)
    Te odcinki to i tak były najbardziej kręte drogi jakie się udało znaleźć
    w okolicach Gniewina, a i tak była jazda do 140-150km/h.

    Mi tam prawdę mówiąc jazda 150+km/h jeszcze niezbyt leży - zresztą na
    onboardzie widać że odpuszczam bez sensu i potem jestem zły na siebie.

    Mi najbardziej pasuje jazda zakręt w zakręt tak około 80-120km/h.
    Szybciej się boję, a wolniej też mi nie idzie :)

  • 6. Data: 2014-10-09 18:36:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > No taka specyfika rajdów na pomorzu, że prędkości są spore - nie ma gór to
    > i nie ma krętych dróg.

    Właśnie jakoś w ogóle nie kręcicie kierownicą

  • 7. Data: 2014-10-09 21:40:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-09 18:36, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Właśnie jakoś w ogóle nie kręcicie kierownicą

    To były odcinki po 1500m.
    Bo to w sumie był KJS w którym można wystartować nieprzygotowanym autem,
    tylko KJS jechał z szykanami co chwilę, które dla nas zdjęli.

    Ale po kilka zakrętów tam było - a przy 140km/h to już wiele nie trzeba
    żeby zakręt był fajny, albo żeby na niepozornym szczycie oderwać się od
    drogi :)

  • 8. Data: 2014-10-09 22:43:19
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-10-05 22:09, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > rajdowymi.
    >
    > Fajne było to, że organizator klasie gość pozwolił jechać odcinkami

    Hmm, tak spojrzalem i sie zastanawiam czy kierownica nie jest troche za
    daleko? Cos mi sie zdaje, ze na takich rajdach co to sie o mistrzostwo
    swiata scigaja kierowcy jakos blizej maja ta kierownice - w sensie, ze
    rece sa bardziej zgiete. A ty jedziesz bardziej na prostych chyba. Nie
    jest tak, ze jak sa zbyt proste to sie jakos gorzej kreci?

    --
    mk4