  • 111. Data: 2014-12-29 11:48:13
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-29 08:42, Shrek wrote:

    > No to spoko - a ja napisałem na podstawie swojego auta. Dziwne, że na
    > podstawie opowiadań twojego kolegi lepiej wiesz ile olej ja leję do
    > swojego, ale widocznie nie takie rzeczy amerykańscy uczeni odkryli;)

    nie pisalem, ze wiem ile Ty lejesz.
    Napisalem odnosnie tego 1.8 silnika w Hondach - ktory podobno tak ma :)
    (to nie pierwsze auto z takim featuresem jakie spotykam - stad mnie to
    juz nie dziwi :)

    > Ja tak napisałem? Dawaj cytat:P

    tak to zrozumiałem:
    <cytat>
    On 2014-12-27 13:05, Shrek wrote:> On 2014-12-27 12:31, TM wrote:

    > To na pewno..
    </cytat>

  • 112. Data: 2014-12-29 11:52:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 11:48, AL wrote:

    > nie pisalem, ze wiem ile Ty lejesz.
    > Napisalem odnosnie tego 1.8 silnika w Hondach - ktory podobno tak ma :)
    > (to nie pierwsze auto z takim featuresem jakie spotykam - stad mnie to
    > juz nie dziwi :)

    Napisałeś, że litr który dolewam, to mi może starczyć na 5kkm. Zapewniam
    cię, że starcza na trzy razy więcej.

    > tak to zrozumiałem:
    > <cytat>

    > </cytat>

    No to masz problemy z rozumieniem słowa pisanego - przecież tam jest
    napisane dokładnie coś odwrotnego...

    Shrek.

  • 113. Data: 2014-12-29 12:22:59
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-29 11:52, Shrek wrote:

    > Napisałeś, że litr który dolewam, to mi może starczyć na 5kkm. Zapewniam
    > cię, że starcza na trzy razy więcej.

    widocznie dziala to wyrywkowo ;)

    > No to masz problemy z rozumieniem słowa pisanego - przecież tam jest
    > napisane dokładnie coś odwrotnego...

    a to zależy na jaką część tego zdania położy się nacisk :)

    Jeśli uraziłem to przepraszam - mea culpa.

  • 114. Data: 2014-12-29 12:39:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 12:22, AL wrote:

    > widocznie dziala to wyrywkowo ;)

    Widocznie - na przykład na samochód twojego kolegi. A tak poważnie, to
    niech jedzie do mechanika - to się naprawia - pewnie albo pierścienie,
    albo uszczelniacze zaworowe - lepiej to drugie:P Jak już pisałem -
    Accordy mają zwiekszony apetyt na olej, jak jedziesz na Vtecu. Jak cały
    czas jeżdzi 160km/h to rzeczywiście może dużo oleju brać. Ale litr na
    5kkm to jednak nawet na ciągłe zapierdalanie na autostradzie trochę za
    dużo. Przynajmniej mi się tak wydaje, bo swoim jeżdzę po autostradach za
    wolno, żeby być ciagle na v-tecu. BTW - zawory reguluje, bo accord nie
    ma hydraulicznego kasowania luzów - to jedna z jego wad.

    > a to zależy na jaką część tego zdania położy się nacisk :)

    W sumie zdanie składało się z trzech słów. I jakby nie rozkładać nacisku
    przyznawało rację przedpiscy.

    Shrek.

  • 115. Data: 2014-12-29 12:54:06
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-29 12:39, Shrek wrote:

> [...]
    > wolno, żeby być ciagle na v-tecu. BTW - zawory reguluje, bo accord nie
    > ma hydraulicznego kasowania luzów - to jedna z jego wad.

    Jego Honda jest co chwila u mechanika.
    'Klinika hondy' czy jakoś tak to się nazywa :)

    Innemu koledze z H.Civik w/w klinika zawyrokowala: nie ma co ratowac -
    gnija podłużnice (!) i progi (auto tez ok 12-13 letnie - ponoc bez
    wypadkowe - w rodzinie od poczatku). Z zewnatrz auto wyglada calkiem
    calkiem.

    > W sumie zdanie składało się z trzech słów. I jakby nie rozkładać nacisku
    > przyznawało rację przedpiscy.

    Twoje z trzech, ale bylo ono potwierdzeniem/odpowiedzią na wczesniejsze
    i o to mi chodzilo - stad zalaczylem calosc a nie tylko Twoja wypowiedz.

  • 116. Data: 2014-12-29 12:57:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-29 12:54, AL wrote:
    BTW - zawory reguluje, bo accord nie

    a to chyba dotyczy wiekszosci - o ile nie wszystkich silnikow
    japonskich. (w tym roku tez mialem regulacje luzow - u mnie nieco drozej
    - bo regulacja odbywa sie tylko poprzez wymiane tzw szklanek)

  • 117. Data: 2014-12-29 13:39:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > I co to da, jak samochód jedzie tyłem do przodu przez granicę? ;)

    Napisałem to z ironią. Wielkim sukcesem było zniesienie numerów silnika, a
    tu Kolega dddddddd składa propozycję rozliczania własciciela samochodu z
    wymiany licznika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 118. Data: 2014-12-29 15:10:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 13:39, yabba wrote:

    > Napisałem to z ironią. Wielkim sukcesem było zniesienie numerów silnika,
    > a tu Kolega dddddddd składa propozycję rozliczania własciciela samochodu
    > z wymiany licznika.

    OK - moja wina - ironię dostrzegłem i pisałem tak jakby w kierunku
    twojego przedpiscy, tylko tego nie zaznaczyłem.

    Shrek

  • 119. Data: 2014-12-29 15:15:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 12:54, AL wrote:

    > Jego Honda jest co chwila u mechanika.
    > 'Klinika hondy' czy jakoś tak to się nazywa :)

    No nie wiem - niby dobrze jak klient często wraca, ale dla mechanika i
    lekarza to chyba nie jest najlepsza rekomendacja;)

    > Twoje z trzech, ale bylo ono potwierdzeniem/odpowiedzią na wczesniejsze
    > i o to mi chodzilo - stad zalaczylem calosc a nie tylko Twoja wypowiedz.

    Zdanie przedpiscy też było zupełnie jednoznaczne.

    Shrek

  • 120. Data: 2014-12-29 15:16:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 12:57, AL wrote:
    > On 2014-12-29 12:54, AL wrote:
    > BTW - zawory reguluje, bo accord nie
    >>>
    > a to chyba dotyczy wiekszosci - o ile nie wszystkich silnikow
    > japonskich.

    Brat ma nissana i twierdzi, że ma hydrauliczne.

    Shrek.