  • 11. Data: 2014-12-26 16:49:32
    Temat: Re: 7 lat gwaracji z KIA a używany samochód
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-12-26 o 15:59, Pszemol pisze:

    >A ja je naprawiam :D

    10/10 :-DDD

  • 12. Data: 2014-12-26 17:29:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 16:16, Pszemol pisze:
    > "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Czyli masz zero pojęcia jak często się psują bo nie widzisz tych dobrych
    > a tylko te zepsute :-) Ja chętnie kupię toyotę/hondę - nawet BEZ gwarancji.

    Może i tak, po prostu widzę ile przyjeżdża do mnie niezawodnych toyotek
    a ile tych badziewnych koreańców :) Wiem że to zależy też od tego ile
    tych samochodów ogólnie jeździ ale biorąc po uwagę że w okolicy jeżdżą
    tylko szmelcvageny to toyot i kia jest zbliżona ilość ;)

    > Ale opowiedz w takim razie co się najczęściej psuje w hondach i toyotach
    > a co się często psuje w kiach i hyundajach...

    W Toyotkach kolektory i bezpośredni wtrysk, sterowanie VVT-i (miałem
    kilka), ostatnio była też 1.8 1ZZ-FE z urwanym rozrządem - przebieg
    180kkm :)
    Hondy z dieslami, sterowanie VNT. Jak klient mówi że mu czasem traci moc
    to nawet diagnozować nie muszę tylko zawór od turbo w ciemno można
    wymieniać.

    Kia miałem 2 w jednej Pan zrobił 90kkm na jednych świecach zapłonowych i
    coś mu nierówno chodziła (więc nie usterka a eksploatacja), w drugiej
    sterowanie szybami elektrycznymi.

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 13. Data: 2014-12-26 17:43:04
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-26 o 16:32, Pszemol pisze:

    > Toyotę mógłbym kupić z duzym przebiegiem i wolałbym to niż nówkę KIA.

    To już nie to samo, co 15 lat temu Corolla.

    Mam Avensis T25 z silnikiem benzynowym 2.0 VVT-i. Silnik na jałowych
    chodzi jak Ursus (komputer chyba wyłącza jeden wtrysk w celach
    oszczędności paliwa) a podczas przyspieszania dostaje czkawki i nie
    jedzie. Nie tylko mi jak poczytać po forach. Wolę już Lagunę II której
    silnik 1.8 120km jeździ żwawiej od tej pseudo 147km i nie robi
    rosyjskiej ruletki na skrzyżowaniu - pojadę lub skoczę na środek i się
    zatrzymam.
    Może i napiszecie, że mam coś nie tak i wystarczy naprawić - ale kurde
    kto jest w stanie to naprawić? Od 4 lat nikomu nie udało się tego
    naprawić. Serwis autoryzowany ogranicza się do czyszczenia dolotu i
    wymiany filtra powietrza nowego na nowy.
    Fajne auta z wytrzymałym zawieszeniem, nienaprawialne niestety.

    Następna będzie Mazda 6.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2014-12-26 17:54:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Kia miałem 2 w jednej Pan zrobił 90kkm na jednych świecach zapłonowych i
    >coś mu nierówno chodziła (więc nie usterka a eksploatacja), w drugiej

    No i nie zdałeś. Siadaj pała.

  • 15. Data: 2014-12-26 17:55:17
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Następna będzie Mazda 6.

    I słusznie

  • 16. Data: 2014-12-26 18:07:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 17:54, Ghost pisze:

    > No i nie zdałeś. Siadaj pała.

    Siedzę, możesz robić :)

  • 17. Data: 2014-12-26 18:14:04
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > wlascicieli.
    >
    > Chciałbym zapytać czy są jakieś haczyki o których powinienem wiedzieć?
    >
    > Wypatrzoną sztukę kupię niestety za pośrednictwem salonu. Czy to coś
    > zmienia?
    >
    > Jesli dobrze odczytałem warunki gwarancji to KIA zapewnia gwarancję
    > pod warunkiem regularnych przeglądów. Zakładam że znajdę je wpisane w
    > ksiązkę gwarancyjna? Zapewne pofatyguje się do salonu aby mi to
    > potwierdzili, ale czy mam o coś szczególnego zapytać? A może to się da
    > telefonicznie zweryfikować (np. w chevrolecie się nie da :/).

    Te haczyki to na pewno to że tylko niektóre elementy pojazdu mają tak
    długą gwarancję.

  • 18. Data: 2014-12-26 18:16:08
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Nie wiem gdzie Ty kupujesz te hondy i toyoty - mam wrażenie że powtarzasz
    > jakieś bajki... Jeżdzę tymi japońskimi autami od 1998 roku i nie mam z
    > nimi
    > żadnych większych problemów.

    I wtedy to była jak najbardziej prawdziwa opinia. Dzisiaj te Toyoty i
    Hondy tak naprawdę żyją legendarną jakością sprzed lat, a obecne tak
    naprawdę niczym pozytywnym nie różnią się już od wymienionych Kii.
    Druga sprawa jest taka że przy produktach na rynek USA Japońcy mogą
    sie bardziej starać, i te wersje być może faktycznie górują jakością nad
    wyrobami Koreańców.

  • 19. Data: 2014-12-26 18:53:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    >Siedzę, możesz robić :)

    Już, przymocowana.

  • 20. Data: 2014-12-26 18:55:51
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
> [...]

    > Druga sprawa jest taka że przy produktach na rynek USA Japońcy mogą sie
    > bardziej starać, i te wersje być może faktycznie górują jakością nad

    Jeśli sadzisz, ze ktokolwiek bardziej się stara na rynek amerykański niż
    europejski to jesteś w mylnym błędzie. Było parę przedsiębiorstw
    amerykańskich które się zdziwiły, że to co się tam dobrze sprzedawało, w
    Europie zalegało półki - właśnie ze względu na jakościową wybredność
    klientów.